پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > ساماندهی صنوف مزاحم در آبادان


کد خبر: ٣٤٤٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/09/29-١٩:٠٤

اعضای شورای شهر آبادان برچیدن مشکلات ترافیکی و زیست محیطی را با جانمایی برای صنوف مزاحم خواستار شدند.

 

آبادان نیوز : اعضای شورای شهر آبادان برچیدن مشکلات ترافیکی و زیست محیطی را با جانمایی برای صنوف مزاحم خواستار شدند. 

به گزارش آبادان نیوز : جلسه ساماندهی صنوف مزاحم ظهر امروز در محل شورای اسلامی این شهرستان برگزار شد و در آن، اعضای شورا و شهردار آبادان در خصوص برطرف سازی مشکلات و موانع صنوف مزاحم در شهر آبادان بحث، تبادل نظر و اعلام برنامه کردند. 

در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر آبادان در خصوص چند معضل ترافیکی و زیست محیطی در سطح شهر آبادان با شهردار صحبت‌هایی را مطرح کردند و از وی در خصوص برطرف سازی این معضلات توضیح و برنامه خواستند. 

عضو شورای شهر آبادان در این نشست، از عدم ساماندهی صنوف مزاحم در آبادان انتقاد و اظهار کرد: شهرداری آبادان باید بدون مماشات با کسی، نسبت به جمع آوری دست فروشان اقدام کند. 

خلیل جنامی عنوان کرد: باید برنامه‌ای برای شهر آبادان تدوین کرد که آیندگان نیز از وجود آن بهره ببرند و صرفا این برنامه ریزی برای انجام موقت و کوتاه مدت انجام نشود. 

رئیس شورای شهر آبادان نیز در این نشست، نسبت به عدم وجود یک بازارچه خرما در شهری که معدن این محصول است و سالانه صادرات زیادی را در این حوزه در کارنامه خود دارد گلایه داشت و اشاره کرد: اغلب مسافران از سوغات آبادان سوال می کنند، در این خصوص مکان مشخصی برای عرضه سوغات آبادان وجود ندارد و باید در این خصوص هرچه زود‌تر جانمایی صورت پذیرد. 

سید فیاض موسوی خاطرنشان کرد: اگر بازاری در این خصوص ایجاد شود به طور قطع یک انگیزه در بین باغ داران ایجاد خواهد شد تا محصول خود را با کیفیت بهتری عرضه کنند و با یکدیگر رقابت داشته باشند. 

در این نشست شهردار آبادان محمود  نیز به توضیح و ارائه برنامه‌های خود پرداخت و یادآور شد: کار ساماندهی مشاغل مزاحم شهری یک کار بین بخشی محسوب می‌شود و نباید انتظار داشت که شهرداری آبادان این بار سنگین را به دوش کشیده و اجرا کند. 

محمودرضا شیرازی شهردار آبادان  در این نشست تأکید کرد: چند مکان برای ایجاد بازارهای خرما، اتومبیل و چند شغل دیگر جانمایی شده و در غالب لایحه تحویل شورا خواهد شد. 

به گزارش آبادان نیوز :  در ادامه این نشست به اعلام برنامه از سوی شهردار آبادان محمود رضا شیرازی دنبال شد و اعضای شورا نیز در این خصوص نظرات و سوالات خود را مطرح کردند.  

 

 

 شورای شهر آبادان،شهرداری آبادان،رئیس شورای شهر آبادان،محمودرضا شیرازی،شهردار آبادان،خبر آبادان ،اخبار آبادان ،آبادان نیوز ،آبادان  

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: