پست الکترونیک سه شنبه ٠٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > طلب 5 میلیارد تومانی آبفا از بخش خانگی و تجاری آبادان


کد خبر: ٣٣٩٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/09/22-١١:١٦

مدیر امور آبفای آبادان از طلب 5 میلیارد تومانی این اداره از بخش خانگی و تجاری این شهر در بخش آب خبر داد.

 

 

آبادان نیوز :ابراهیم شریفی‌فرد  با اشاره به مواجه شرکت آب و فاضلاب این شهرستان آبادان با کمبود مالی اظهار کرد: پرداخت به موقع بدهی‌ها توسط شهروندان می‌تواند ما را در ارائه خدمات بهتر و بیشتر کمک کند.

به گزارش آبادان نیوز :وی با بیان اینکه آبادان مهد تمدن است، بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ مشارکت‌های مردمی در زمینه آب و فاضلاب که به سلامت و بهداشت مردم ارتباط مستقیم دارد، تاکید کرد.

مدیر امور آبفای آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقبل سازمان منطقه آزاد اروند در زمینه خرید کنتور از سوی این سازمان و واگذاری رایگان آن در اختیار مردم افزود: شهروندان از این طرح بسیار خوب و سبب‌ساز نیز استقبال نکردند و باید در این رابطه فرهنگ‌سازی عمومی انجام شود.

ابراهیم شریفی‌فرد اضافه کرد: شهروندان باید بدانند که هر ساخت و سازی حقوقی تحت عنوان انشعابات، عوارض و مالیات دارد که باید پرداخت شود.

ابراهیم شریفی‌فردکرد: اینکه برخی‌ها خودسرانه اقدام به کشیدن انشعابات غیرمجاز آب می‌کنند، یعنی آنکه حقوق سایر شهروندان خوش حساب را نادیده گرفتن و این از نظر دینی و عرف اجتماعی نیز درست نیست.

*استفاده از آب شرب برای آبیاری مزارع کشاورزی

ابراهیم شریفی‌فرد با بیان اینکه در شهرهای اروندکنار و چوئبده نیز هدر رفت آب به شکلی دیگر صورت می‌گیرد، عنوان کرد: برخی از اهالی این دو شهر از آب شرب برای آبیاری مزارع خود استفاده می‌کنند که این مسئله نیز بر مشکلات موجود دامن می‌زند.

وی یادآور شد: به طور مثال برای جمعیت یک‌هزار و 100 نفری چوئبده به طور روزانه 3 هزار و 500 متر مکعب آب تامین، انتقال و در اختیار آنان قرار داده می‌شود.

رئیس اداره آبفای آبادان در پایان از شهروندان خواست تا در راستای ارائه خدمات بهتر، بیشتر و مطلوب‌تر با اداره آبفا همکاری کنند.

 

 

 

منبع /فارس

اخبار آبادان ، خبر آبادان ، آبادان ، شرکت آب و فاضلاب ، سازمان منطقه آزاد اروند 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: