پست الکترونیک سه شنبه ٠٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آقایان پروژه های شهرداری را به نام خود مصادره نکنند.


کد خبر: ٣٣٩٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/09/21-١٣:١٣

با نزدیکی به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی ، پای برخی آقایان به پروژه های در دست اقدام شهرداری آبادان به منظور عوامفریبی باز شده است!

 

 

آبادان نیوز :با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه، پای برخی آقایان به پروژه های در دست اقدام شهرداری آبادان به منظور عوامفریبی باز شده است!

به گزارش آبادان نیوز : به نقل از روابط عمومی شهرداری آبادان ، حضور افراد نزدیک به این آقایان در کوچه و معابر و مصادره کردن پروژه های شهرداری به نام و به کام آقایان کاری غیراخلاقی است که متاسفانه باب شده است.

خوشبختانه در سال های اخیر روند برنامه ریزی و توسعه شهری بگونه ای بوده که شهردار محترم جناب دکتر شیرازی اجازه ی کوچکترین دخالتی را به آنها نداده است و همین امر سبب شده شهر سر و شکلی واقعی به خود بگیرد.

اخیرا با توجه به حضور و بازدید میدانی شهردار محترم در محلات محروم و کم برخوردار شهر که به عنوان سیاست شهرداری صورت می گیرد و نیز درخواست و پیگیری های اهالی خیابان بهار 56 ایشان دستور رسیدگی فوری به درخواست های ساکنین را صادر کردند که متاسفانه برخی افراد در یک حرکت کاملا غیر اخلاقی و عوام فریبانه این اقدام شهرداری را به نفع خود مصادره کرده اند که جای تاسف عمیق دارد که خدمت بی منت کارکنان زحمتکش و بی ادعای شهرداری دستاویزی برای نیل به اهداف آقایان قرار گیرد.

در سال های اخیر و علیرغم مشکلات عدیده شهرداری و بحران های مالی؛ این آقایان نسبت به بزرگترین دستگاه خدمات رسان به شهروندان با بی اعتنایی برخورد کردند و نه تنها ریالی برای مدیریت شهری جذب نکردند بلکه در ماجرای پرداخت 40 درصدی عوارض آلایندگی به خرمشهر و کاهش درآمدهای شهرداری آبادان و همچنین عدم تخصیص حتی یک ریال از اعتبارات ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه که توسط آنها پیشنهاد و توزیع می شود سکوت کردند!

آقایان! لطفا شهرداری را به حال خود بگذارید و بقول معروف "از خیرتان گذشتیم لطفا شر مرسانید!"     

 

 

 

 

اخبار آبادان ، خبر آبادان ، آبادان ، شهرداری آبادان  ،برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی ،عوامفریبی 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: