پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > انعقاد تفاهم‌نامه میان شهرداری و منطقه آزاد اروند


کد خبر: ٣٢٨٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/08/30-١٠:٣٣

با هدف کمک به زیرساخت فضاهای آموزشی کار آسفالت 10 مدرسه در لیست اقدامات این شهرداری قرار گرفت.

 

 

آبادان نیوز :شهردار آبادان از انعقاد تفاهم‌نامه هفت میلیارد تومانی میان این شهرداری و سازمان منطقه آزاد اروند برای آسفالت معابر شهری خبر داد.

محمودرضا شیرازی با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های شهری به دلیل انجام حفاری‌های مکرر از سوی ادارات آب، فاضلاب، گاز، مخابرات و برق گفت: این تفاهم‌نامه با هدف بهبود وضعیت خیابان‌ها و معابر شهری در قالب انجام برخی زیرسازی‌ها و روکش آسفالت میان شهرداری و سازمان منطقه آزاد منعقد شده است.

به گزارش آبادان نیوز :محمودرضا شیرازی افزود: در زمان حاضر در بسیاری از معابر شهری همچون خیابان‌های شهید منتظری، زند، بلوار قدس و هفت تیر نیاز جدی به بهبود وضعیت آسفالت‌شان هست.

 محمودرضا شیرازی اظهار کرد: علاوه بر کمک سازمان منطقه آزاد اروند به امر آسفالت معابر و خیابان‌ها، سازمان عمران شهرداری نیز از محل اعتبارات داخلی در منطقه ذوالفقاری و خیابان‌های مهر فعالیت گسترده‌ای را در جهت آسفالت خیابان‌ها و معابر آغاز کرده است.

وی با اشاره به انجام و اتمام کار آسفالت منطقه شطیط و اطراف بیمارستان 17 شهریور تصریح کرد: یکی از باندهای مسیر منتهی به این بیمارستان بر حسب ضرورت به طور کامل زیرسازی و آسفالت شد.

محمودرضا شیرازی شهردار آبادان گفت: کار آسفالت ذوالفقار 83 نیز به عنوان یکی از بخش‌های راهبردی این منطقه به انجام رسید.

 محمودرضاشیرازی همچنین از آسفالت خیابان‌های مهر به عنوان یکی از خواسته‌های دیرینه اهالی این مناطق نام برد و افزود: بر اساس جدول تنظیم شده پس از اتمام کار آسفالت در خیابان‌های مهر، برای آسفالت منطقه الوانیه و کوی میثاق نیز اقدام می‌شود.

به گفته وی تاکنون سازمان عمران شهرداری 5 میلیارد تومان برای آسفالت مناطق مختلف هزینه کرده است.

 

اقدام شهرداری برای آسفالت 10 مدرسه در آبادان

شهردار آبادان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با هدف کمک به زیرساخت فضاهای آموزشی کار آسفالت 10 مدرسه در لیست اقدامات این شهرداری قرار گرفت.

شیرازی افزود: به سبب نامطلوب بودن وضعیت حیاط و برخی معابر دسترسی مدارس بسیاری از مدیران مدارس، مسئولان آموزش و پرورش و حتی برخی از اولیاء از ما می‌خواستند تا در جهت رفع این مشکل کمک کنیم.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه 7 میلیارد تومانی میان شهرداری آبادان با سازمان منطقه آزاد اروند برای انجام آسفالت معابر شهری و بهبود وضعیت آن‌ها اظهار کرد: در نشستی که با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد داشتیم از وی خواستیم تا با موضوع کمک به آسفالت 10 مدرسه به عنوان بخشی از این تفاهم‌نامه موافقت کند که چنین نیز شد.

این مسئول تصریح کرد: بر این اساس 10 مدرسه اولویت‌دار شامل دبستان دیالمه واقع در انتهای خیابان 15، دبستان 15 خرداد واقع در خیابان امام - خیابان شهریار، دبستان حضرت سکینه واقع در دهکده بریم، دبستان 2 مهر واقع در کوی کارگر، هنرستان دخترانه مائده واقع در40 متری ذوالفقاری، مدرسه رهنما واقع در شهرک دریا، هنرستان آتیه واقع در بوارده جنوبی، مدرسه حدیث واقع در انتهای ذوالفقاری، مدرسه نواب صفوی واقع در ایستگاه 4 و هفتم تیر واقع در بوارده جنوبی در لیست اقدامات شهرداری برای آسفالت قرار گرفت.

به گفته وی یک میلیارد تومان از میزان کل تفاهم‌نامه یاد شده به این امر اختصاص داده شد.

وی یادآور شد: در زمان حاضر آسفالت چهار مدرسه دیالمه، 15 خرداد، حضرت سکینه و 2 مهر به اتمام رسیده و مابقی نیز در دست اقدام است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار آبادان ، خبر آبادان ، شهرداری آبادان ،سازمان منطقه آزاد اروند 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: