پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > ۲۶۰ ناظر بهداشتی در شعب اخذ رای منطقه جنوب غرب خوزستان حضور دارند


کد خبر: ٢١٠٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/28-١١:٥٧

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۲۶۰ ناظر در قالب ۶۴تیم بهداشتی در شعب اخذ رای مستقر در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در منطقه جنوب غرب خوزستان حضور دارند.

 

به گزارش آبادان خبر، جعفر ربیحاوی جمعه اظهار داشت: ۱۲۵ ناظر بهداشتی در انتخابات شهرستان آبادان و ۱۳۵ ناظر در خرمشهر و شادگان بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای نظارت دارند.

وی به استقرار ناظران بهداشتی در ۱۰ آشپزخانه پخت غذای انتخابات اشاره کرد و افزود: فرآیند تهیه و پخت غذا با نظارت نیروهای بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان انجام شده است.

ربیحاوی گفت:۲۱ نمونه برداری بهداشتی از غذای طبخ شده در آشپرخانه‌های ستاد انتخابات در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان انجام شده است و ۱۹ ناظر بهداشتی در محل پخت غذا حضور دارند.

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان همچنین گفت:امکانات و لوزام بهداشتی از جمله ماسک، ۵۰۰ لیتر الکل و دیگر مواد ضدعفونی کننده در اختیار شعب اخذ رای قرار گرفته است و گروه‌های نظارتی کار طب سنجی رای دهندگان را انجام می‌دهند.

وی افزود:تعداد ۱۴۳نیروی پشتیبان بهداشتی نیز به صورت آماده باش هستند و ۲۰ تیم از سطوح‌ مختلف دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز بر روند انتخابات نظارت بهداشتی دارند.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح امروز در سراسر کشور آغاز شده است.

همچنین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (جمعه) بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود. در این دوره از انتخابات عبدالناصر همتی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن رضایی میرقائد و آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان چهار رقیب حضور دارند و مورد قضاوت ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار واجد شرایط حضور در انتخابات قرار می گیرند که از این تعداد یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ رای اولی هستند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: