پست الکترونیک چهارشنبه ٢٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > مدرسه فوتبال شهرداری آبادان پس از یک وقفه طولانی کار خود را آغاز کرد


کد خبر: ٢١٠٢٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/25-١٠:٢٦

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار آبادان از آغاز به کار مدرسه فوتبال شهرداری آبادان پس از یک وقفه طولانی خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، جواد نوروزی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار آبادان گفت: پس از وقفه طولانی در فعالیت های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا ، با همکاری امور ورزش، مدرسه فوتبال شهرداری آبادان ، از دوشنبه 25 خرداد آغاز به کار کرد.

او افزود: در آیین راه اندازی مدرسه فوتبال شهرداری آبادان، استقبال قابل توجهی از سوی خانواده ها و شهروندان دیده شد و این نوید را داد که با کمتر شدن زنجیره شیوع ویروس کرونا ، فعالیت های ورزشی در بخش های دیگر نیز به روال سابق بازگردد.

نوروزی تصریح کرد: شهرداری آبادان در کنار خدمات رسانی مختلف به شهروندان ، موظف است امکانات ورزش عمومی و فعالیت های ورزشی را نیز فراهم کند.

او گفت:در همین راستا معاونت امور اجتماعی و فرهنگی از سوی شهردار آبادان ماموریت دارد در این زمینه برنامه ریزی مناسب و اقدامات لازم را به انجام رساند، مدرسه فوتبال شهرداری آبادان نیز بر همین اساس راه اندازی شده است.

معاون امور اجتماعی وفرهنگی شهردار آبادان یادآور شد: در نظر داریم طی روزهای آینده ، سالن ورزشی واقع در کوی بهارستان را نیز به چرخه فعالیت بازگردانیم،این سالن با هدف پیش بینی ایام بحران کرونا حدود یک سال در اختیار ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار داشت.

او گفت:استعلام لازم از ستاد کرونا گرفته شده و به محض دریافت پاسخ موافق، این سالن راه اندازی و در اختیار علاقمندان به ورزش قرار خواهد گرفت.

معاون امور اجتماعی وفرهنگی شهردار آبادان افزود: در تلاش هستیم سایر زمین های چمن مصنوعی نیز که نیاز به تعمیر فوری دارند را با کمک مدیران مناطق احیاء و در اختیار جوانان عزیز قرار دهیم.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: