پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > کشف اموال سرقتی از مخفیگاه سارقان منازل و کابل برق در آبادان


کد خبر: ٢٠٩٨٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/22-١٢:٥٨

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری سارقان منازل و کابل برق در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ حسین زلقی با اعلام این خبر اظهار کرد: روزگذشته(جمعه21خرداد ماه) در پی تماس تلفنی احدی از شهروندان منطقه ذوالفقاری مبنی بر قطع برق منزل و سرقت کابل و فیوز کنتور برق آنها بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری 18ذوالفقاری به منظور بررسی به محل عزیمت نمودند.

وی گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد کابل اصلی برق ساختمان متعلق به شاکی از سمت پایه برق تا نزدیکی ورودی به کنتور ساختمان توسط سارقان بریده شده و ضمن سرقت آن و سایر ابزارالات برقی از صحنه متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان بیان کرد: دستورات لازم به منظور شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت که خوشبختانه ظرف مدت 24 ساعت ماموران کلانتری 18 با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی سارقان منارل و سیم برق که 2نفر بوده را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و اموال مکشوفه شامل 50متر انواع سیم برق، 11عدد فیوز کنتور، 6دستگاه پمپ آب منازل ،3دستگاه دوربین مداربسته ، یکدستگاه دریل برقی ، 2عدد قیچی مخصوص برش سیم همراه با700گرم مواد مخدر کشف کردند.

زلقی در پایان با بیان اینکه متهمان در بازجویی های پلیس ضمن اعتراف به سرقت اعلامی به 14 فقره سرقت کابل هوایی و سرقت از منازل اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده از طریق مرجع قضایی راهی زندان شدند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: