پست الکترونیک پنج شنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > نفت چریکی پوش و امیدواری در آبادان


کد خبر: ٢٠٩٦٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/22-٠١:٠٩

نفت آبادان بعد از مدت‌ها توانست یک نمایش جسورانه و موفق را از خود به جا بگذارد تا بار دیگر هواداران را نسبت به ادامه فصل امیدوار کند.

 

به گزارش آبادان خبر، صنعت نفت آبادان که برای برگزاری اردوی آماده سازی در تعطیلات لیگ راهی تهران شده، در دیدار تدارکاتی مقابل پرسپولیس نمایشی جسورانه و تهاجمی از خود به جا گذاشت و در نهایت با تساوی 2-2 به کار پایان داد.

شرایط جوی و گرمای هوای آبادان باعث شد تا کادرفنی صنعت نفت تصمیم به برگزاری اردوی این تیم در تهران داشته باشد. این تصمیم در روزهایی که لیگ به واسطه دیدارهای تیم ملی با تعطیلی همراه بوده باعث شده تا بازیکنان نفت آبادان در شرایط آمادگی بدنی و تاکتیکی مناسبی قرار گرفته و مهیای ادامه فصل شوند.

نفت آبادان که در روزهای ابتدایی فصل امیدوارکننده ظاهر شده بود و توانسته بود علیرغم مشکلاتی که داشت در چند برهه به صدر جدول نیز دست یابد، در دیدار تدارکاتی مقابل پرسپولیس نیز امیدوارکننده ظاهر شد و توانست حریف مدعی خود را در استادیوم شهید کاظمی در نهایت با تساوی 2-2 متوقف کرده و سیروس پورموسوی به خواسته‌های تاکتیکی‌اش در این جدال نزدیک شود. 

نکته جالب توجه در این دیدار تدارکاتی طراحی پیراهن نفت آبادان بود که کاملا چشم نواز بود و باید دید آنها در ادامه فصل و با شروع دوباره مسابقات قادر خواهند بود با همین انگیزه و توانایی بار دیگر در مسیر کسب نتیجه قرار گیرند و جایگاه مناسبی را در جدول به خود اختصاص دهند یا خیر.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:ورزش سه

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: