پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > طرح ساماندهی مراکز عرضه محصولات ته لنجی در آبادان


کد خبر: ٢٠٩٤٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/21-١٢:٣٩

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آبادان از بازرسی از مراکز عرضه پخش محصولات ته لنجی شهرستان آبادان در راستای ساماندهی مراکز عرضه آن‌ها خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، زینب جوانمردی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: دیروز در راستای ساماندهی مراکز محصولات ته لنجی، آموزش به متصدیان واحد‌های یاد شده در جهت حفظ سلامت شهروندان و در ادامه روند منظم و مستمر بازرسی‌ها از این مراکز توسط بازرسان اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در قالب تیم بازرسی مشترک با همراهی کارشناسان واحد فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آبادان در حال انجام است.

او افزود:پیرو این بازرسی‌ها از مراکز فروش محصولات ته لنجی در سطح عرضه، ضمن اطلاع‌رسانی و آموزش‌های لازم به فروشندگان در خصوص ممنوعیت عرضه اقلام غیرمجاز مانند هر گونه دارو، فراورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل، دارو‌های مخدر و تقویت جنسی و محصولات مضر برای سلامت عمومی، مطابق با موارد اعلامی از سوی سازمان غذا و دارو اقدام و موارد لازم به آن‌ها تذکر داده میشود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آبادان تصریح کرد:، طی بازرسی‌های دیروز، متاسفانه علارغم آموزش‌ها و تذکرات مکرر در بازرسی‌های قبلی، برخی اقلام و دارو‌های غیرمجاز از تعدادی از این مراکز عرضه کشف گردیده که طی انجام صورت جلسه در محل، اقلام مکشوفه توقیف و جمع آوری شده و تخلف این مراکز جهت پیگیری قانونی به مراجع قضایی ارجاع می‌گردد.

او در پایان به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه سلامت، موضوع را برای پیگیری از طریق شماره تماس ۱۹۰ به واحد رسیدگی به شکایات معاونت غذا و دارو آبادان اطلاع دهند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: