پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > تعطیلی لیگ به نفت کمک می‎‌کند / تیم‌ملی در بازی با هنگ‌کنگ شرایط خوبی نداشت


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تعطیلی لیگ به ما کمک می کند تا شرایط روحی تیم بهتر شود.

 

به گزارش آبادان خبر؛ سیداکبر پورموسوی اظهارکرد: خدا را شکر اردوی خوبی داریم و تاکنون نیز تمرینات خوبی داشته ایم. امیدواریم که با این اردو با انجام بازی های تدارکاتی، خودمان را از نظر روحی روانی و جسمی در شرایط مسابقه حفظ کنیم.

وی بیان کرد: بازیکنان ما محدود هستند که در همین شرایط زهیوی، زبیدی و اهل شاخه را هم از دست داده ایم. ضمن این که بیت سعید، ناصری، حامدی و بغلانی هم به دلیل مصدومیت فعلا به صورت جداگانه تمرین می کنند و امیدواریم که هفته آینده به تیم اضافه شوند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که باتوجه به کمبود بازیکن و از دست دادن اهل شاخه که از بازیکنان تاثیرگذار نفت بود، آیا جایگزینی برای این بازیکن پیدا کرده اید؟ گفت: تلاش می کنیم در تمرینات و بازی های دوستانه از یکی از جوانان تیم در این پست استفاده کنیم. همچنین مطمئنا تعطیلی لیگ، بسیار می تواند به ما کمک کند تا حداقل شرایط مصدوم های تیم بهتر شود.

وی با اشاره به شرایط نامناسب آب و هوایی آبادان و تاثیر آن در روند تمرینات تیم، ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در این مدت داشتیم، این بود که نمی توانستیم یک بازی دوستانه خوب داشته باشیم تا بتوانیم تیم را در شرایط مسابقه نگه داریم. اما در اردوی تهران، فعلا یک بازی با سپاهان انجام داده ایم و در ادامه نیز با پرسپولیس بازی می کنیم و به دنبال این هستیم که یک دیدار دوستانه دیگر هم با یک تیم لیگ برتری داشته باشیم. همچنین باتوجه به این که شرایط روحی خوبی نداشتیم، تعطیلی لیگ به ما کمک می کند تا شرایط روحی تیم بهتر شود. امیدوارم با این اردو و بهتر شدن شرایط تیم، بتوانیم در بازی های باقی مانده لیگ به برتری برسیم.

پورموسوی همچنین درباره پیروزی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ در چارچوب انتخابی جام جهانی، گفت: من فکر می کنم تیم ملی در بازی اولش، شرایط خوبی از خود نشان نداد اما امیدوارم در این فاصله کم، بازیکنان خودشان را جمع و جور کنند تا تیم در سه بازی بعدی، هم نمایش خوبی داشته باشد و هم به مرحله بعدی راه پیدا کند.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این که ریکانی امیدوار بود اسکوچیچ نظر مثبتی به حضور او در تیم ملی داشته باشد اما این گونه نشد و حتی برخی دعوت نشدن او به تیم ملی را در عملکردش تاثیرگذار دانسته اند، آیا او در این زمینه با شما صحبتی داشته است؟ عنوان کرد: قطعا هر بازیکنی دوست دارد در تیم ملی بازی کند اما ریکانی تاکنون از این که به تیم ملی دعوت نشده، در صحبت با من گله ای نداشته اشت.

آبادان خبر،آبادان نیوز،ورزشی،فوتبال،آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،صنعت نفت آبادان
منبع : ایسنا
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: