پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > فرماندار آبادان:قیام ۱۵ خرداد سرمنشاء پیروزی انقلاب بود


کد خبر: ٢٠٨٣٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/14-١٦:١٥

معاون سیاسی استاندار و فرماندار ویژه آبادان در پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین قیام پانزده خرداد را تسلیت گفت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای این قیام گفت:رهنمودهای امام خمینی (ره) به عنوان معمار انقلاب اسلامی فصل الخطاب تمام نظام جمهوری اسلامی است.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان،سید زین العابدین موسوی گفت: با اینکه سال‌های متمادی از رحلت این عالم فرزانه می گذرد، هنوز جای خالی کلام و منش امام خمینی (ره) حس می شود.سیره ی ایشان در تمام لحظات زندگی خود و در تمام حوزه های رفتاری و اخلاقی الگوی تمام نمای مسلمانان بوده است.
موسوی تصریح کرد:در این کشور و نزد مردم پرچم انقلاب همیشه بالا خواهد بود و مهر و محبت مردم نسبت به بنیانگذار کبیر انقلاب هیچوقت فرو کش نخواهد کرد.
فرماندار ویژه آبادان بیان کرد:در کنار انقلاب اسلامی ایران همیشه یک نام بزرگ می درخشد و آن هم نام امام خمینی (ره) است. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به درستی و شیوایی در مورد حضرت امام بیان کردند که "امام (ره) پدر و معلم و مراد و محبوب ملت ایران و امید روشن همه ی مستضعفان جهان و بخصوص مسلمانان بود. او، عبد صالح و بنده ى خاضع خدا و نیایشگر گریان نیمه‏ شبها و روح بزرگ زمان ما بود."

فرماندار ویژه آبادان در مورد قیام ۱۵ خرداد نیز گفت:این قیام که به رهبری امام امت در سال۱۳۴۲ صورت گرفت، قطعا سر منشاء پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ بود. یاد و خاطره ی شهدای آن قیام بزرگ گرامی باد.
فرماندار ویژه آبادان در پایان ابراز امیدواری کرد، که همگان بتوانند سیره و اخلاق امام خمینی (ره) به عنوان رهبری ساده زیست که بسیار از صفات نیکوی انسانی و اخلاقی را در وجودش داشت را الگوی زندگی خود قرار دهند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: