پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > امام‌جمعه آبادان: فضای مجازی تاثیر زیادی در پرشور شدن انتخابات دارد


کد خبر: ٢٠٨٢١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/13-١٩:٢٣

امام جمعه آبادان گفت‌: فعالان فضای مجازی، نقشی مهم و حساسی در پرشور برگزار شدن انتخابات ۲۸ خرداد و آگاه سازی و افزایش مشارکت مردم در آن برعهده دارند.

 

به گزارش آبادان خبر، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور روز پنجشنبه در نشستی با فعالان فضای مجازی آبادان بیان کرد: فضای مجازی به دلیل بالا بودن شمار مخاطبان یک فرصت و ظرفیت ویژه است که نقش تاثیرگذاری در مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو دارد.

وی افزود: باید از این ظرفیت برای تحقق اهداف مورد نظر به ویژه در زمینه اطلاع رسانی و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی به درستی استفاده کرد و مردم را برای انتخاب افراد صالح در انتخابات شورای اسلامی اسلامی شهر و روستا ، و فردی کارآمد در انتخابات ریاست جمهوری راهنمایی کنند.

امام جمعه آبادان گفت: از فعالان فضای مجازی انتظار می‌رود در زمینه آگاهی بخشی به مردم و تحقق حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات، مشارکتی فعال و اثربخش داشته باشند.

وی بیان کرد: صیانت و مقابله با برهم زنندگان آرامش انتخابات حق الناس است و نباید اجازه دهیم تا حاشیه‌های فضای مجازی ، بر این رویداد سیاسی مهم و سرنوشت ساز تاثیر بگذارد.

وی بر استفاده حداکثری از شبکه‌های مجازی برای ایجاد شور انتخابانی و مشارکت مردمی تاکید کرد و افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد موجب قدرت بخشیدن هر چه بیشتر به نظام و مایوس شدن دشمنان می‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور ادامه داد: انتخابات یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد و مهم نظام از اول پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون است و ملت ایران بیش از چهار دهه است که با شرکت در صحنه‌های انتخاباتی مختلف، نظر خود را در خصوص مدیریت‌های خرد و کلان کشور اعمال می‌کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، همزمان در سراسر کشور ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: