پست الکترونیک پنج شنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > موسوی:سرمایه گذاری در حوزه ورزش بانوان به ثمر خواهد نشست


کد خبر: ٢٠٨٠٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/13-١١:٣٦

سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان و همچنین رئیس شورای ورزش آبادان در پیامی با تبریک کسب مقام قهرمانی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تاکید کرد:هر چه در حوزه ورزش بانوان و خانواده سرمایه‌گذاری کنیم قطعاً به ثمر خواهد نشست.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان وی در این باره گفت: جای بسی خوشحالی است که در این وضعیت کووید ۱۹ و مشکلاتی که در این حوزه وجود داشت بانوان ورزشکار آبادانی توانستند با سخت کوشی، تلاش و هدف گذاری به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور دست پیدا کنند.

وی تاکید کرد: این مهم در حالی به وجود آمد که تیم های رقیب با هزینه های چند برابر پای به این مسابقات گذاشته بودند. بنده مسابقات این تیم را دنبال می‌کردم و شاهد بودم که شرایط تیمها بسیار سخت است و با رقابتی حساس و نزدیک مسابقات در حال دنبال شدن می باشد.

رئیس شورای ورزش شهرستان آبادان گفت: جا دارد کسب این این مقام ارزنده را جامعه ورزش آبادان، بانوان عزیز، بازیکنان و کادر فنی و همچنین مجموعه خوب امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان تبریک و تهنیت عرض کنم. امیدوارم که تیم‌های دیگر قهرمانی در آبادان بتوانند با برنامه ریزی بهتر در مسیر پیشرفت و کسب عناوین کشوری و بین المللی گام بردارند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: