پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > بانوان فوتسال آبادان بر سکوی قهرمانی ایستادند


کد خبر: ٢٠٨٠٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/12-١٦:١٠

تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با پیروزی بر هیات خراسان و با توجه به شکست سایپا برابر ملی حفاری اهواز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

 

به گزارش آبادان خبر، این دیدار روز چهارشنبه در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد و در پایان تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه پنج بر چهار صاحب برتری شد.

پالایش نفت بازی را هجومی آغاز کرد ولی تیم مشهدی روی ضد حمله توسط سارا شیربیگی به گل رسید تا حساب کار یک بر صفر شود.

نفتی‌ها برای جبران گل خورده تلاش کرد و توسط سهیلا ملمولی به گل دست یافت و الهام عنافچه نیز گل دوم نفتی‌ها را به ثمر رساند تا امید قهرمانی برای این تیم زنده بماند.

نسیمه غلامی در ثانیه‌های پایانی توانست روی ضد حمله سریع گل تساوی را وارد دروازه نفت کند تا نیمه اول با نتیحه تساوی ۲ بر ۲ پایان یابد.

در حالی که نفتی‌ها برای زدن گل سوم تلاش می‌کردند زهرا لطف‌آبادی گل سوم را برای تیم هیات خراسان به ثمر رساند تا کار برای میزبان سخت شود.

فاطمه رحمتی بازیکن نفت آبادان با درخشش خیره کننده خود توانست برای بار سوم تیمش را به گل برساند تا نتیجه سه بر سه مساوی شود تا امیدهای نفت برای قهرمانی را زنده نگه دارد.

پس از این گل، شاگردان علوانی به دنبال زدن گل برتری بودند اما در ضربه نهایی مهاجم نفتی‌ها به تیرک دروازه اصابت کرد اما در آن سوی میدان مرضیه توفیقی نسب گل چهارم را برای تیم هیات خراسان به ثمر رساند.

فاطمه رحمتی بازیکن پالایش نفت آبادان یک دقیقه قبل از پایان بازی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا بار دیگر امید قهرمانی به اردوی آبادانی ها بازگردد.

نفتی‌ها که برای قهرمانی تلاش زیادی داشتند در فاصله یک ثانیه به پایان صاحب پنالتی شد که این اعلام پنالتی با واکنش تند تیم مشهدی همراه شد و فاطمه شریف سرمربی مشهدی‌ها تیمش را از زمین مسابقه بیرون کشید.

بازی پس از ۱۰ دقیقه توقف از سر گرفته شد و سهیلا ملمولی توانست ضربه پنالتی نفتی‌ها را به گل تبدیل کند.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان در پایان این دیدار گفت: این قهرمانی را به مردم خوب آبادان تقدیم می‌کنیم و این قهرمانی را مدیون تلاش و همدلی بازیکنان می دانیم و شایسته قهرمانی بودیم.

نرگس علوانی اظهار داشت: بازی از استرس بالایی برخوردار بود ولی خدا را شکر موفق شدیم با پیروزی شیرین قهرمانی را کسب کنیم تا فصل سخت را با جام به پایان برسانیم.

پالایش نفت آبادان با این پیروزی و با توجه به شکست تیم سایپا تهران مقابل ملی حفاری اهواز موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،لیگ برتر فوتسال بانوان 

منبع:ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: