پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > وضعیت جنوب غرب خوزستان به لحاظ بیماری کرونا شکننده است


کد خبر: ٢٠٧٨٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/12-١٠:٣٢

شکرالله سلمان زاده گفت:کاهش شمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان باعث عادی انگاری مردم شده و این وضعیت بسیار شکننده است.

 

به گزارش آبادان خبر، شکرالله سلمان زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان دیروز در هفتادمین نشست ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: علیرغم تغییر وضعیت شهر‌های این دانشگاه از رنگ قرمز به نارنجی، ولی همچنان آمار مبتلایان به ویروس جهش‌یافته و موارد بستری در بیمارستان‌های منطقه بالاست.

او افزود: در چنین شرایطی همیشه این نگرانی وجود داشته که همانند موج‌های قبلی با تغییر رنگ‌ها عادی‌انگاری در مردم بیشتر شود بطوریکه در حال حاضر شرایط فعلی در شهر‌ها به لحاظ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حکایت از این عادی‌انگاری دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه هنوز موج چهارم تمام نشده است از شهروندان خواست تا به این رنگ‌بندی‌ها توجه نکنند و کماکان همچون گذشته دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا گرفتار اوج گیری دوباره این بیماری نشویم.

او با بیان اینکه کمبودی از نظر واکسن در شهر‌های تحت پوشش این دانشگاه وجود ندارد گفت: گروه‌های سنی بالای ۷۰ سال که تا کنون واکسن خود را دریافت نکرده اند، مطمئن باشند سهمیه آنان محفوظ است و از آن‌ها می‌خواهیم تا برای تزریق واکسن حتماً به مراکز واکسیناسیون تعیین شده مراجعه کنند.

این نخستین نشست ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی آبادان پس از اعلام رسمی تبدیل وضعیت آن از دانشکده به دانشگاه است.

آبادان خبر،آبادان نیوز،آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،خوزستان
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: