پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > هفتادمین جلسه ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی آبادان


کد خبر: ٢٠٧٨٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/11-١٥:١٣

پیش از ظهر امروز هفتادمین جلسه ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی آبادان امروز با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان، قائم مقام، معاونین و مدیران مرتبط، در محل قرارگاه ستاد کرونای این دانشگاه برگزار شد.

 

به گزارش آبادان خبر، دکتر شکراله سلمان زاده؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: علیرغم تغییر وضعیت شهرهای این دانشگاه از رنگ قرمز به نارنجی ولی همچنان آمار مبتلایان به ویروس جهش‌یافته و موارد بستری در بیمارستان‌های منطقه بالاست.

وی افزود: در چنین شرایطی همیشه این نگرانی وجود داشته که همانند موج های قبلی با تغییر رنگها عادی‌انگاری در مردم بیشتر شود همچنان که شرایط فعلی در شهرها به لحاظ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حکایت از این عادی‌انگاری دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه هنوز موج چهارم تمام نشده است از شهروندان خواست تا به این رنگ‌بندی‌ها توجه نکنند و کماکان همچون گذشته دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا گرفتار اوج گیری دوباره این بیماری نشویم.

سلمان‌زاده ضمن اعلام اینکه کمبودی از نظر واکسن در شهرهای تحت پوشش این دانشگاه وجود ندارد به گروه های سنی بالای ۷۰ سال که تا کنون واکسن خود را دریافت نکرده اند، این اطمینان را داد که سهمیه آنان محفوظ است و از آنها خواست تا برای تزریق واکسن حتماً به مراکز واکسیناسیون تعیین شده مراجعه کنند.

شایان ذکر است این نخستین جلسه ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی آبادان پس از اعلام رسمی تبدیل وضعیت آن از دانشکده به دانشگاه است.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،واکسن کرونا 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: