پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > ارائه بسته های حمایتی به مالکان واحدهای صنفی


کد خبر: ٢٠٧٤٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/10-١٠:٥١

فرماندار ویژه آبادان از پرداخت بسته های حمایتی دولتی به برخی مالکان واحدهای صنفی خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، سید زین العابدین موسوی اظهار داشت : دولت حمایت های خود از کسبه را در شرایط کرونایی در قالب بسته های حمایتی به مالکان واحد های صنفی زیان دیده گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ ارائه می‌دهد.

او افزود: اختصاص تسهیلات ۱۲۰ میلیون ریالی با سود ۱۲ درصد و با تنفس ۳ ماهه پس از دریافت آن و با ضمانت چک و سفته و همچنین دادن مهلت بیشتر برای پرداخت قبوض برق و گاز، بازپرداخت تسهیلات با سررسید اسفند و فروردین از جمله این حمایت‌ها است. اختصاص زمان بیشتر برای ارسال اظهارنامه مالیاتی بر ارزش افزوده به دارایی و بیمه کارفرمایان نیز از دیگر حمایت‌های دولتی برای کسبه می‌باشد.

موسوی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های مربوط ملزم به ارائه‌ی بسته‌ی حمایتی به مشمولین هستند افزود: در صورت مانع تراشی دستگاه‌ها، افراد می‌توانند شکایت خود را جهت رسیدگی و برخورد با متخلفان به فرمانداری یا اتاق اصناف شهرستان ابلاغ کنند.

او مراجعه نکردن مالکان واحد‌های صنفی به دستگاه‌های مربوط را به منزله‌ی متمایل نبودن آن‌ها برای دریافت تسهیلات خواند که در آن صورت هیچ گونه بسته حمایتی به این دسته از مالکان واحد‌های صنفی تعلق نمیگیرد؛ بنا براین مالکان واحد‌های صنفی واجد شرایط میتوانند با مراجعه به این دستگاه‌ها تقاضای خود را برای دریافت تسهیلات اعلام کنند.

فرماندار ویژه آبادان در پایان با تشکر از کسبه برای رعایت محدودیت‌ها گفت: بهبود وضعیت کرونایی شهرستان در حال حاضر به دلیل همکاری کسبه با محدودیت‌ها می‌باشد و امیدواریم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه در تعطیلات پایانی ماه خرداد از سوی شهروندان، آمار فوتی‌ها و بستری‌ها در بیمارستان‌های منطقه همچنان روند کاهشی داشته باشد.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: