پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > برگزاری نخستین جلسه رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان


کد خبر: ٢٠٧٢٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/08-١٧:١٨

در پی اعلام رسمی تبدیل دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه با دستور وزیر محترم بهداشت در سوم خردادماه سالجاری، به همین مناسبت نخستین جلسه رسمی این دانشگاه با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان و اعضای هیئت رییسه در محل دفتر ریاست برگزار شد.

 

به گزارش آبادان خبر، دکتر شکراله سلمان زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن تقدیر از شورای عالی انقلاب فرهنگی و دستور دکتر سعید نمکی، وزیر محترم بهداشت که موجب شد این رویداد مهم علمی و آموزشی در سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، سوم خرداد دیگری در حوزه آموزش پزشکی در منطقه جنوب غرب استان خوزستان رقم زده شود، این اتفاق خجسته را بار دیگر به مردم شریف منطقه و کارکنان این دانشگاه تبریک گفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان تبدیل دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه را حاصل تلاش یک کار گروهی منسجم دانست و از پیگیری و زحمات تمامی دست اندرکاران اعم از معاونین، اعضای هیئت علمی، مدیران، کارشناسان و تمامی کارکنان این دانشگاه که در گذشته و حال در تحقق این مهم نقش داشته اند، قدردانی کرد.

در این جلسه به مواردی همچون بررسی راهکارها و تدوین برنامه عملیاتی برای گسترش زیرساخت ها، افزایش دانشکده ها، ایجاد رشته های جدید، ایجاد چارت تشکیلاتی جدید، توسعه فضاهای فیزیکی و ... پرداخته شد.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: