پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > از پزشکان جهادی طرح شهید رهنمون در آبادان تقدیر شد


کد خبر: ٢٠٧٠٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/08-١١:٢٤

مراسم تجلیل و تقدیر از پزشکان جهادی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

 

به گزارش آبادان خبر،طی مراسمی از پزشکان شهرستان آبادان به خاطر همکاری و تلاش در اردو‌های جهادی پزشکی طرح شهید رهنمون و ویزیت رایگان در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان آبادان تجلیل به عمل آمد.

سرهنگ احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در این مراسم ضمن تشکر از تلاش‌های جهادگرانه پزشکان شهرستان آبادان به دلیل شرکت در برنامه‌های محرومیت زدایی و ویزیت رایگان و همکاری با کانون بسیج جامعه پزشکی گفت: با تلاش‌ها و مجاهدت‌های ایثارگرانه پزشکان به ویژه در مقابله با بیماری کرونا که به می‌توان گفت نظام جمهوری اسلامی در این مبارزه با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه در تمام دنیا سرآمد بوده علی رغم تمام مشکلاتی که برای همه آحاد و بشریت ایجاد شد و عزیزانی را از دست دادیم در مبارزه با کرونا مجاهدت‌های کادر درمان و در کنار آن‌ها بسیجیان همیشه در صحنه برگ زرین دیگری به افتخارات این ملت افزوده خواهد شد.

او افزود: سپاه و بسیج با تمام توان و امکانات خود در کنار مردم به ویژه کادر درمان و سلامت در مبارزه با بیماری کرونا همچنان به تلاش‌های خود به ویژه طرح شهید سلیمانی و انجام رزمایش‌های کمک مومنانه ادامه خواهد داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از تلاش‌های همه کسانی که در تبدیل و ارتقاء دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه نقش ایفا کردند به ویژه ریاست دانشگاه تقدیر و تشکر کرده و آن را افتخاری برای مردم در جنوب غرب کشور و استان خوزستان دانست.

او گفت: باید تلاش کنیم که ان‌شاءالله این دانشگاه منشاء خدمات گسترده و توزیع عادلانه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی در سطح منطقه شود.

در پایان برنامه با اهدای لوح تقدیر و هدایا از پزشکان بسیجی و ریاست دانشگاه علوم پزشکی آبادان تقدیر به عمل آمد.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: