پست الکترونیک سه شنبه ٢٨ فروردين ١٤٠٣
اخبار > واکسیناسیون در جنوب غرب خوزستان همچنان ادامه دارد


کد خبر: ٢٠٦٧٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/06-١٥:٢١

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت:واکسیناسیون گروه‌های خاص همچنان در جنوب غرب خوزستان ادامه دارد و افراد بالای ۷۰ سال می‌توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن را دریافت کنند.

 

به گزارش آبادان خبر، شکرالله سلمان زاده اظهار داشت :واکسیناسیون گروه‌های خاص همچنان در جنوب غرب خوزستان ادامه دارد و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده افراد بالای ۷۰ سال می‌توانند از طریق پیامک‌هایی که برای آن‌ها ارسال یا تماس گرفته می‌شود به مراکز تزریق واکسیناسیون مراجعه و واکسن را دریافت کنند.

او افزود: خوشبختانه روند واکسیناسیون به خوبی در آبادان و خرمشهر در حال اجرا است و مشکلی وجود ندارد و واکسن برای گروه سنی بالای ۷۰ سال وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان تصریح کرد:امیدواریم در روز‌های آینده بتوانیم واکسیناسیون افراد ۶۵ سال به بالا را نیز شروع کنیم.

سلمان زاده با تاکید براینکه سهمیه افرادی که نتوانستند واکسن دریافت کنند محفوظ است گفت: این افراد هر زمانی که برای دریافت واکسن آمادگی دارند می‌تواند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و واکسن خود را دریافت کنند.

او افزود:در حال حاضر نزدیک به ده هزار دوز واکسن در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان تزریق شده است و همونطور که قبلا به آن اشاره کردم گروه‌های سنی اعلام شده به طور کامل مراجعه نکردند و از آن‌ها تقاضا دارم به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند، زیرا این افراد بیشتر در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: در آبادان نزدیک به ۶۰ درصد، خرمشهر ۴۰ درصد و شادگان حدود ۲۵ درصد افراد بالای ۸۰ سال واکسینه شدند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: