پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > خوشحالم به یک تیم پُرطرفدار آمدم


کد خبر: ١٦١٨١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/27-٢٢:٤١

دروازه‌بان جدید تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: خوشحالم که قرار است بازی در یک تیم پرطرفدار را تجربه کنم.

 

حامد فلاح‌زاده در خصوص پیوستن به صنعت‌ نفت آبادان گفت: بعد از شش سال بازی در سایپا دوست داشتم یک چالش جدید را تجربه کنم. برای سایپا احترام خاصی قائل هستم ولی دیگر نمی‌خواستم در این تیم بمانم و در نهایت صنعت‌ نفت را انتخاب کردم. خوشحالم که قرار است بازی در یک تیم پرطرفدار را تجربه کنم و امیدوارم عملکردم طوری باشد که هواداران صنعت‌ نفت را خوشحال کنم.

وی در خصوص اینکه چرا به نساجی قائمشهر نرفت، عنوان کرد: با این باشگاه هم مذاکره کردم ولی به توافق نرسیدیم. وقتی پیشنهاد صنعت نفت رسید با مسئولان این باشگاه صحبت کردم و به توافق رسیدیم.

فلاح‌زاده در پاسخ به این پرسش که «آیا جدایی بازیکنان تاثیرگذار صنعت‌ نفت به این تیم ضربه نخواهد زد؟» اظهار داشت: بازیکنانی که جدا شدند کیفیت فنی خوبی داشتند ولی بازیکنانی هم که به تازگی با صنعت‌ نفت قرارداد بسته‌اند، فوتبالیست‌های توانایی هستند و در آینده از آنها بیشتر خواهید شنید.

دروازه‌بان صنعت‌ نفت در خصوص اینکه آیا نگران مشکلات مالی این باشگاه نیست، گفت: مشکلات مالی صنعت‌ نفت حل و این باشگاه به بخش خصوصی واگذار شده است.

منبع:تسنیم

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبر  اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: