پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > نامه کسر امتیاز نفت آبادان صادر شده است؟


کد خبر: ١٦١٧٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/27-٢٢:٠٨

صنعت نفت آبادان تیم قدیمی و پرطرفدرار فوتبال ایران که در پایان فصل تعداد زیادی از مهره های اصلی اش را از دست داد اینروزها با سیروس پورموسوی تیمش را برای حضور پرقدرت در لیگ بیستم می بندد.

 

به گزارش آبادان خبر، صنعت نفت در لیگ نوزدهم شبیه ترین صنعت نفت به آنچه هواداران پرشور این تیم در سال های اخیر می خواستند بود و حتی تا اواسط نیم فصل شانس کسب سهمیه و حضور در رتبه ای شگفت انگیز را هم داشت اما مسائل جدی مالی این باشگاه قدیمی و پرطرفدار را با مشکلاتی روبرو کرد.

بی پولی در نهایت باعث شد که تعدادی از مهره های کلیدی این تیم مثل عیسی آل کثیر، میلاد جهانی، عقیل کعبی، رضا جبیره، مهدی مومنی ، مهدی دریس و چند بازیکن دیگر در پایان فصل این تیم را به مقصد قراردادهایی بهتر ترک کردند.

با این وجود صنعت نفت در این مدت سعی کرد با جذب بازیکن جاهای خالی به وجود آمده را پر کند و حکیم نصاری، علی عبدالله زاده، حامد فلاح زاده، فرزین گروسیان و رضا خالقی فر را نیز جذب کرد و همانطور که پورموسوی گفته قرار است طی روزهای آینده چند بازیکن دیگر را نیز به خدمت خواهد گرفت اما اکنون یکی از بازیکنان قدیمی  با توجه به مطالباتش شکایت کرده و آنطور که می گوید علیه صنعت نفت حکم گرفته است. محمدشادکام که در خلال سال های 94 تا 97 در این تیم توپ می زده یکی از طلبکاران قدیمی این باشگاه است که از مدتها قبل شکایت کرده است.

با این وجود عقد قرارداد صنعت نفت با بازیکنان جدید موجب شد تا وکیل این بازیکن متنی را در اختیار ورزش سه قرار بدهد:"در روزهای اخیر شاهد عقد قرارداد تیم صنعت نفت با بازیکنان جدید هستیم در حالی که براساس حکم کمیته انضباطی این باشگاه حق امضا و عقد قرارداد برای جذب بازیکن برای فصل آتی را ندارد. موکل من 370 میلیون تومان طلبکار قطعی است ولی متاسفانه باشگاه هیچ اقدامی انجام نداده و فشارهای فدراسیون هم بی تاثیر بوده است. به نظر می رسد نامه کسر امتیاز باشگاه نفت آبادان هفته قبل از سوی کمیته انضباطی صادر و جهت ابلاغ به دفتر دبیرکل ارسال شده است.

منبع:ورزش سه

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبر  اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: