پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > افتتاح طرح‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان


کد خبر: ١٥٦٥٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/01-١٢:٥٩

همزمان با افتتاح طرح های دانشکده علوم پزشکی آبادان مسئولان آبادان و خرمشهر امروز گفت و گویی با وزیر بهداشت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کردند.

 

به گزارش آبادان خبر، امروز هفت طرح اورژانس شهید بهشتی آبادان، مجتمع خوابگاه دانشجویی، بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی آبادان، مجموعه اتاق‌های عمل بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان، ساختمان تشکلات دانشجویی، تعمیرات اساسی آزمایشگاه بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان و منازل دو واحدی پزشکان خرمشهر با اعتباری بالغ بر ۲۶۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

نمکی وزیر بهداشت در مراسم افتتاح طرح‌های درمانی به صورت ویدیو کنفرانس با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و پنج مهر سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: ما و تمام نسل های آینده به مردم خوزستان و رشادت های آنان بدهکاریم.

او ضمن تشکر از سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در خصوص کنترل بیماری ویروس کرونا افزود:فرماندهان اصلی نظام سلامت روسای دانشکده علوم پزشکی در سراسر کشور هستند.

وزیربهداشت تصریح کرد: باتوجه به آغاز موج جدید این بیماری در برخی از استان ها نتوانستیم حضور فیزیکی داشته باشیم.

سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز گفت:توسعه بخش های درمانی آبادان و خرمشهر را امروز با بهره برداری از طرح های این دانشکده خواهیم داشت.

موسوی فرماندارویژه آبادان هم ضمن تشکر از تلاش کادر درمان در حوزه مقابله با ویروس کرونا،  گفت:امیدواریم بتوانیم از بیمارستان صحرایی که به عنوان یک بیمارستان عفونی در خارج از شهر است استفاده کنیم.

او افزود: امروز هفت طرح توسعه مراکز درمانی  به بهره برداری خواهد رسید.

حیدری فرماندار ویژه خرمشهرهم ضمن  قدردانی از کادر درمان گفت:انتظار ما از وزارت بهداشت این است که بیمارستان شهید موسوی این شهرستان  که چند سالی است کلنگ زنی شده و بلاتکلیف است  تکمیل شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبر اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: