پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آبادان در چند روز آینده از وضعیت قرمز خارج می شود


کد خبر: ١٤٥٨١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/04/23-١١:٤٥

فرماندار ویژه آبادان گفت: ما در حال شکست کرونا هستیم و در چند روز آینده از وضعیت قرمز خارج میشویم.

 

آبادان نیوز : فرماندار ویژه آبادان گفت: ما در حال شکست کرونا هستیم و در چند روز آینده از وضعیت قرمز خارج میشویم.

به گزارش آبادان خبر ، زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان گفت: بعد از کنترل ها و نظارت هایی که در اسفند و فروردین ماه امسال منجر به ایجاد محدودیت های زیادی در ورودی ها و خروجی ها و قرنطینه شهر و تعطیلی بازار و ادارات داشتیم نتیجه عالی بدست آمد  از نتایج آن طرح می توان به ظرفیت های خالی تخت های تنها بیمارستان درگیر یعنی بیمارستان طالقانی که میزبان سه شهرستان بود اشاره کرد.

او افزود: تنها عامل این موفقیت همکاری خوب مردم و تحمل مشکلات توسط کسبه و البته همکاری همه اقشار و تلاش شبانه روزی کادر درمانی و مجموعه زحمتکش دانشکده علوم پزشکی آبادان است.

فرماندار ویژه آبادان گفت: در آبادان با تلاش های زیاد آزمایشگاه تست کرونا دایر و هزاران بسته معیشتی برای در خانه ماندن توزیع شد ، همچنین  در طول سه روز غسالخانه مختص اموات کرونایی در آبادان راه اندازی و ضدعفونی مناطق شدت گرفت و در نهایت ‌سیاست های محدودیت زای دیگری اعمال شد .

موسوی ادامه داد: تمام هدف ما از اعمال محدودیت این بود تا آبادان با جمعیت ۳۰۰ هزار نفری بیش از این آلوده نشود بنظر می رسید همه خسته شده بودند اما با غیرتی مثال زدنی استقامت کردند .

او تصریح کرد: جمع  آمار بیماران بستری مثبت، افراد قرنطینه خانگی تنها در خردادماه به رقم ۲۲۷۸ نفر رسید گرچه همه شهرستان ها حتی آنهایی که جمعیت بسیار کمتری از آبادان داشتند با چنین آمارهایی دست و پنجه نرم می کردند اما این آمار را قابل تحمل ندانستیم .

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه طرح پلیس کرونا را که مورد اعتراض نیز واقع شد رونمایی کردیم البته نامش را تحت عنوان ستاد مقابله تغییر دادیم گفت: در این طرح قصدمان این بود موضوع رعایت پروتکل ها را از حالت اختیاری خارج کنیم و به آن رنگ و بوی اجباری بدهیم و جامعه هدف را از کل مردم به طرف صرفا افراد مبتلا سوق دهیم .

موسوی افزود: در حال شکست کرونا هستیم و در چند روز آینده از وضعیت قرمز خارج میشویم و احتمالا یکی از بیمارستان هایمان به روال طبیعی پذیرش بیماران معمولی هدایت خواهد شد.

او ادامه داد: البته این را بدانیم کرونا هنوز با ماست ،توصیه ام به شهروندان استفاده درست از ماسک است.

 

 

 

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: