پست الکترونیک سه شنبه ٠٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > افتتاح ششمین شرکت تولیدی در منطقه آزاد اروند


کد خبر: ١٤٥٨٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/04/23-١٠:١٣

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند از افتتاح و آغاز بهره برداری از ششمین شرکت تولیدی در سال جهش تولید خبر داد.

 

آبادان نیوز : معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند از افتتاح و آغاز بهره برداری از ششمین شرکت تولیدی در سال جهش تولید خبر داد.

به گزارش آبادان خبر ، سید علی موسوی معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در ادامه کار افتتاح و بهره برداری از واحد‌های تولیدی و صنعتی در سرزمین فتح (منطقه آزاد اروند)، ششمین پروژه، فردا سه شنبه ۲۴ تیرماه به بهره برداری می‌رسد.

او با اشاره به اینکه پیشتر افتتاح ۱۰ پروژه صنعتی و تولیدی را تحت عنوان جهش تولید در سرزمین فتح و از سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر تا پنجم مهر ماه سالروز شکست حصر آبادان تعریف کرده ایم، افزود: شرکت طلوع اروند جنوب که انواع پارچه و کالای خواب را تولید می‌کند با سرمایه گذاری ۲۳ میلیارد ریالی و اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ۴۵ نفر در آبادان راه اندازی شده است.

 

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،آبادان خبر،منطقه آزاد اروند،خبرمناطق آزاد،اخبارمناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: