پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تولید روزانه چهارهزار ماسک در آبادان با حمایت نیکوکاران


کد خبر: ١٤٥٧٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/04/22-٢٠:١٠

رییس بهزیستی شهرستان آبادان گفت: با حمایت نیکوکاران ،روزانه چهار هزار ماسک برای مقابله با بیماری کرونا در مراکز نیکوکاری بهزیستی آبادان بدست زنان بی‌سرپرست تحت پوشش این نهاد تولید و روانه بازار می‌شود.

 

آبادان نیوز : رییس بهزیستی شهرستان آبادان گفت: با حمایت نیکوکاران ،روزانه چهار هزار ماسک برای مقابله با بیماری کرونا در مراکز نیکوکاری بهزیستی آبادان بدست زنان بی‌سرپرست تحت پوشش این نهاد تولید و روانه بازار می‌شود.

به گزارش آبادان خبر ، سعید ایثاری یکشنبه اظهار داشت:در شرایط فعلی که بیماری کرونا موجب شده جامعه به ماسک نیاز داشته باشد، سازوکارهایی تعریف کردیم که از توانمندی این بانوان بهره ببریم تا بخشی از نیاز جامعه را برطرف کنیم.

وی افزود: از آغاز فراگیر شدن کرونا مددجویان بهزیستی آبادان بر اساس تکلیف و مسوولیتی که در قبال جامعه دارند به دنبال ایفای سهم خود در مقابله با این ویروس بودند و در این میان زنان سرپرست خانوار تولید بخشی از نیاز جامه به ماسک و لباس بهداشتی را برعهده گرفتند. 

ایثاری گفت: تاکنون ۴۰ هزار جفت دستکش و ماسک بین محرومان و نیازمندان و مراکز توانبخشی، مشارکت‌های اجتماعی و بخش‌های پیشگیری بهزیستی آبادان توزیع شده است.

نماینده بهزیستی آبادان در امور خیریه نیز با اشاره به توزیع کفش بین نیازمندان آبادانی گفت: به همت خیرین نیک اندیش، ۲۰۰ جفت کفش به ارزش صد میلیون ریال بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

جبار مویدراد اظهار داشت: مردم و نیکوکاران برای تامین نیازهای فقرا و مستضعفان  از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند و اغلب کمک‌های جمع آوری شده از سوی مردم خیر و نوع‌دوست شهرستان آبادان بوده است.

وی افزود: همچنین پنج عدد تنور گازی به ارزش ۴۰ میلیون ریال توسط خیرین خریداری و بین پنج خانواده نیازمند توزیع شد تا با پخت نان درآمد خانواده را تامین کنند.

بهزیستی آبادان ۱۸ هزار نفر را تحت پوشش خود دارد.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۲ هزار و ۷۲۰ نفر است و در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۴۴۷ نفر رسید.

از اواخرادیبهشت ماه روند ابتلا به کرونا در خوزستان روند صعودی یافته و همچنان این استان در وضعیت قرمز قرار دارد.

 

 

 

 

 

منبع:ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: