پست الکترونیک سه شنبه ٠٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > بهنام سراج: برخی بازیکنان ‌نفت آبادان انگیزه ندارند


کد خبر: ١٤٥٦٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/04/22-٠٩:٣٨

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت‌: برخی بازیکنان تیم انگیزه ندارند و در بازی‌ها تلاش چندانی نمی‌کنند.

 

آبادان نیوز : سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت‌: برخی بازیکنان تیم انگیزه ندارند و در بازی‌ها تلاش چندانی نمی‌کنند.

به گزارش آبادان خبر ، بهنام سراج شنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت‌نفت و نساجی اظهار داشت: بازی خوبی شاهد بودیم و موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم.

وی افزود: باید در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم زیرا صاحب موقعیت‌های خوبی شدیم ولی از آنها استفاده نکردیم.

سرمربی صنعت‌نفت آبادان گفت: می‌دانستیم تیم نساجی در خارج از خانه بسته بازی می‌کند و روی به ضدحمله می‌آورد که متاسفانه روی یکی از ضد حملات و با اشتباه فردی گل خوردیم.

سراج با انتقاد از عملکرد برخی بازیکنان تیم افزود: برخی بازیکنان ما کم انگیزه یا بی‌انگیزه شده‌اند و تلاشی از آنها دیده نمی‌شود که مدیریت باشگاه باید به این مساله رسیدگی کند.

وی افزود: اگر قرار باشد این رویه ادامه داشته باشد از بازیکنان جوان در ادامه لیگ استفاده می‌کنیم هر چند دارایی تیم صنعت‌نفت همین است.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: ما در نیم فصل دوم به دلیل مشکلات مالی موفق به جذب هیچ بازیکنی نشدیم و نتوانستیم تیم را تقویت کنیم.

سراج افزود: امشب و با توجه به سایر نتایج موقعیت خوبی برای جهش در جدول را از دست دادیم ولی تمام دارایی ما همین است و کاری از دستمان بر نمی آید.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان شنبه شب از هفته بیست و چهارم لیگ یرتر برابر میهمانش نساجی مازندران به نتیجه مساوی یک بر یک تن داد تا با ۳۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گیرد.

 

 

 

 

منبع:ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: