پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > اجرای طرح گازسوز کردن رایگان خودروها


کد خبر: ١٤٥٥٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/04/21-١٠:٢٤

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان گفت: متقاضیان هرچه سریعر برای ثبت نام در اجرای طرح گازسوز کردن رایگان خودروها اقدام کنند.

 

آبادان نیوز : مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان گفت: متقاضیان هرچه سریعر برای ثبت نام در اجرای طرح گازسوز کردن رایگان خودروها اقدام کنند.

به گزارش آبادان خبر ، مجاهد سعدی آل‌کثیر مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان در رابطه با اجرای طرح گازسوز کردن خودروها گفت: متقاضیان پس از انجام فرآیند ثبت نام در سامانه، می بایست براساس تاریخ و زمان اعلام شده به کارگاه‌های مجاز مراجعه کنند و ضرورتی به مراجعه به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی وجود ندارد.

او به اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی پیرامون این طرح توسط روابط عمومی منطقه اشاره کرد و افزود: علاوه بر تهیه و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در مراکز شهرها، میادین میوه وتره‌بار، سازمان‌های تاکسیرانی و جایگاه‌های پرتردد، کلیپ و تیزرهایی نیز از طریق صدا و سیمای مرکز آبادان پخش و در فضای مجازی و سایت منطقه نیز اطلاع‌رسانی شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان به مزیت‌های این طرح اشاره کرد و صرفه جویی در مصرف بنزین، گرایش به مصرف سی‌ان‌جی، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، به صرفه بودن، ایجاد ارزش افزوده و افزایش قیمت خودروهای دوگانه سوز نسبت به بنزینی و در نهایت رایگان بودن این طرح را از مزایای مثبت آن عنوان کرد.

آل کثیر با تأکید بر اقدام سریع متقاضیان برای ثبت نام در این طرح خاطر نشان کرد: اولویت گاز سوز کردن با خودروهایی است که مشخصات آنها زودتر در سامانه ثبت شده باشد.

 

 

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: