کد خبر: ٩١٢٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1397/11/09-١٣:٥٤

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان: 9هزار قلم کالای بهداشتی و آرایشی قاچاق در سه ماه گذشته در حوزه کاری این دانشکده کشف و ضبط شد.

 


معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: 9هزار قلم کالای بهداشتی و آرایشی قاچاق در سه ماه گذشته در حوزه کاری این دانشکده کشف و ضبط شد.

به گزارش آبادان نیوز،هدا مجیری، ارزش کالاهای بهداشتی قاچاق کشف شده را 549 میلیون ریال عنوان کرد و ظهار داشت: این میزان کالا در مبادی ورودی 6 گمرک فعال در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان و شهرهای زیر پوشش کشف شده است.
وی با اشاره به کشف کالای سلامت محور در سال جاری گفت: طی امسال همچنین 500تن کالای بهداشتی و آرایشی قاچاق در حوزه کاری این دانشکده به ارزش 32 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه در این مدت 692 مورد بازرسی مشترک صورت گرفته گفت: کالاهای سلامت محور کشف شده شامل آرایشی بهداشتی، خوراکی و آشامیدنی، تجهیزات پزشکی، دارو و مکمل ها بوده که در 162 مورد گشت مشترک با ارگان های مختلف کشف و ضبط شد.
در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان 36 داروخانه در آبادان 13 داروخانه در خرمشهر و 6 داروخانه در شادگان فعالیت دارند.
607 هزار نفر از خدمات 30مرکز شهری، 18مرکز روستایی، 132خانه بهداشت و 12 پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.


 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان،قاچاق،کالای بهداشتی،دانشکده علوم پزشکی آبادان،معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان،هدا مجیری

 

منبع:ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: