کد خبر: ٧٥٨١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1397/01/07-١٠:٤٦

شهبازی در جلسه بررسی مشکلات شهری افزود: حقوق شهروندی شهروندان آبادان ایجاب می کند که از بهترین امکانات خدماتی بهره مند باشند

 

 

شهبازی در جلسه بررسی مشکلات شهری که در راستای خدمات رسانی بهتر به همشهریان و مسافران نوروزی و با حضور مسئولان دستگاهای مختلف اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: حقوق شهروندی شهروندان آبادان ایجاب می کند که از بهترین امکانات خدماتی بهره مند باشند اما به دلیل آنکه زیرساختهای شهری ما در معابر و خیابانها قدیمی است لذا تعریض و بهبود وضعیت آنها با توجه به جمعیت ورودی به شهر زمان بر خواهد بود.

 به گزارش آبادان نیوز ،و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان وی بیان کرد: از آنجائیکه آبادان شهر بزرگیست و میهمانان زیادی نیز وارد آن می شوند، لذا خدمات رسانی به مسافران و زائران کاروانهای راهیان نور از اسفندماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.
 
وی از منطقه آزاد اروند به عنوان یک فرصت مناسب برای شهرهای آبادان و خرمشهر نام برد و اظهار کرد: این موضوع باعث شده تا مسافرانی که از طروق مختلف به خوزستان می آیند حتما به آبادان و خرمشهر(منطقه آزاد اروند) نیز سری بزنند.
وی تصریح کرد: این جلسه، جلسه هماهنگی میان دستگاههای مختلف شهریست تا بتوانیم با پیگیری و جذب مشارکت و کمک دستگاههای بزرگی همچون پالایشگاه، پتروشیمی، پاسارگاد، منطقه آزاد اروند و بندر، شهرداری را در جهت خدمات رسانی و میزبان بهتر از مسافران و شهروندان یاری کنیم.
فرماندارویژه آبادان گفت: در این جلسه همچنین بر تشدید نظارت دستگاههای نظارتی اعم از بهداشت و محیط زیست بر فعالیت رستورانها، اغذیه فروشی ها و سایر اماکنی که با بهداشت و سلامت مردم در ارتباط اند، تاکید شد.
شهبازی افزود: امید می رود تا با هماهنگی های انجام شده و کمکهایی که قرار است از سوی دستگاههای مختلف در اختیار شهرداری قرار گیرد، بتوانیم شرایط و خدمات بهتر و بیشتری را ارائه کنیم.
وی با تاکید بر اینکه به دنبال آنیم تا وضعیت خوبی را در آبادان فراهم کنیم، اظهار کرد: البته وظایف و ماموریتهای شهرداری، شورای شهر و منطقه آزاد اروند برای مردم واضح و روشن است و لذا انتظار می رود تا با تعامل و همراهی بیشتر میان آنان علاوه بر فراهم سازی بستر بهتری برای رونق کسب و کاری که به مدد جمهوری اسلامی برای مردم مهیا شده، مسافرانی هم که به منطقه تردد کنند با سهولت و خاطره ای خوش شهر را ترک کنند.
 
نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1397/01/08 10:24
0
0
حق هر آبادانی راحت زندگی کردنه،چرا باید از این حق محروم باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: