کد خبر: ٧٤٨٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/12/10-٠٩:٠١

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر در وزشگاه تختی آبادان میزبان مشکی پوشان مشهد است.

 

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر در وزشگاه تختی آبادان میزبان مشکی پوشان مشهد است.

به گزارش آبادان نیوز ،ورزشگاه تختی آبادان روز جمعه هفته جاری میزبان دیدار حساس تیم های صنعت نفت آبادان و مشکی پوشان مشهد است.
صنعت نفت آبادان که با 30 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد در این دیدار کار چندان سختی برابر مشکی پوشان ندارند که با 16 امتیاز در انتهای جدول هستند.
مشکی پوشان مشهد که در این فصل بارها تغییر و تحولاتی روی نیمکت خود داشتند از ابتدای لیگ تا این هفته در قعر جدول جای خوش کرده است.
تیم مشهدی برای ماندن در لیگ راهی جز پیروزی در تمام بازی های باقی مانده ندارد و امیدوار است با شکست میزبانش در این دیدار خود را به تیم های بالاتر از خود نزدیک تر کند.
از طرفی صنعت نفت آبادان هم در صورت پیروزی می تواند جایگاه خود در رده هشتم را تضمین کند تا در ادامه لیگ برای صعود به رده های بالای جدول تلاش کند.
صنعت نفت که در هفته گذشته توانست میزبانش نفت تهران را متوقف کند برای رسیدن به گل کار چندان سختی برابر خط دفاعی شکننده مشکی پوشان ندارد، لوسیانو پریرا بهترین گلزن نفتی ها برای گلزنی در این دیدار نقش محوری دارد و با فرم خوبی که هفته های اخیر داشته امید اول گلزنی برای فراز کمالوند است.
نفتی ها در خط میانی با حضور جاسم کرار، مگنو باتیستا و سزار به لحاظ آماری تا هفته بیست و پنجم برتری خاصی نسبت به حریف مشهدی خود داشته و کمالوند با تکیه بر خلاقیت مثلث خارجی خود امید زیادی به کسب سه امتیاز این دیدار دارد.
لوسیانو پریرا بازیکن برزیلی تیم صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار گفت:بازی آسانی پیش رو نداریم زیرا حریف چیزی برای از دست دادن ندارد.
وی افزود:از تیم مشکی پوشان شناخت کاملی داریم و در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم ولی امیدواریم با بازی دفاعی حریف مواجه نشیم.
مهاجم صنعت نفت آبادان گفت:برای پیروزی در این دیدار نیاز به حمایت هواداران داریم و امیدواریم این حمایت صورت گیرد تا به سه امتیاز دست پیدا کنیم.
حسین بغلانی مدافع تیم صنعت نفت آبادان نیز گفت:برای کسب سه امتیاز این دیدار انگیزه بالایی داریم ولی حریف هم برای فرار از سقوط سرشار از انگیزه است.
وی افزود:در بازی رفت موفق به شکست این تیم در خانه اش شدیم ولی بازی فردا شرایط خاص خود را دارد زیرا تیم مشکی پوشان برای فرار از سقوط بازی می کند.

 

 


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: