کد خبر: ٧٣٨٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/19-٠٨:٥٦

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: ما از همان روز شکست ناعادلانه مقابل استقلال تهران در آبادان، بازی با پرسپولیس را باخته بودیم.

 

 

 

 

 

 

 

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: ما از همان روز شکست ناعادلانه مقابل استقلال تهران در آبادان، بازی با پرسپولیس را باخته بودیم.

به گزارش آبادان نیوز، فراز کمالوند شامگاه امرروز(چهارشنبه) پس از شکست خانگی تیمش در برابر پرسپولیس تهران در نشپست خبری پایان بازی اظهار کرد: اول از همه بابت این شکست از همه هواداران صنعت نفت عذرخواهی می کنم. این شکست را گردن می گیرم و به دنبال توجیه نیستم. 

وی افزود: عدالت حلقه گمشده فوتبال ایران است. چرا باید صنعت نفت در ۱۳ روز چهار بازی سنگین داشته باشد. در اصل ما امروز در برابر پرسپولیس نباختیم بلکه از همان روز بازی با استقلال تهران شکست خوردیم.

کمالوند عنوان کرد: این پیروزی مبارک هواداران پرسپولیس تهران باشد ولی چرا استقلال تهران که همزمان در جام حذفی با ما بازی کرد، یک روز بیشتر از ما استراحت کرد. امروز هم بازی ندارد و یک روز بعد از ما بازی می کند. این انصاف است؟ این از داوری های تیم ما و این از برنامه ریزی مسابقات.

سرمربی صنعت نفت آبادان افزود: امروز در حالی با سه گل از حریف شکست خوردیم که بازیکنان ما دعا می کردند که بازی زودتر تمام شود چون توان بازی کردن نداشتند. همان روزهای اول گفتم نمی خواهیم در جام حذفی بازی کنیم چون می دانستم توان حضور در دو جام را نداشتیم. جام حذفی برای ما بازخورد خوبی نداشت و با وجود بالا آمدن تا نیمه نهایی این جام ولی فشردگی بازی ها ما را آزار داد.

کمالوند بیان کرد: چون پرسپولیس در آسیا بازی دارد ما باید در ۱۳ روز، چهار نوبت به میدان برویم و در این کار هم جای دفاع برای ما نمی گذارند. این درست است که استقلال تهران که ۱۸ بازیکن همطراز دارد باید یک روز بیشتر از ما استراحت کند.

وی بیان کرد: اتفاقی که امروز برای ما رخ داد و منجر به شکست سنگین ما شد را یک دیگر برای ما انجام داده بودند. وقتی در جام حذفی، پرسپولیس را شکست دادیم بلافاصله با استقلال تهران بازی کردیم و چهار گل دریافت کردیم. این بار نیز فشردگی بازی ها بعد از بازی استقلال تهران در جام حذفی آغاز شد و امروز سه گل در خانه از پرسپولیس دریافت کردیم. این شیوه برگزاری مسابقات تبعیض آمیز و به دور از عدالت زیرا تیم ما توان این بازی ها را ندارد. بعد هم می گویند که صنعت نفتن ۲۰ سال است که هیچ موفقیتی کسب نکرده است.

سرمربی صنعت نفت آبادان تاکید کرد: اگر در فوتبال ایران یک سوت علیه استقلال و پرسپولیس زده شود، فوتبال ایران به هم می ریزد با این شرایط انصاف است که یک تیم را اینگونه مچاله کنند. فدراسیون باید موضع خود را در این خصوص اعلام کند. وقتی به فتاحی می گویم چرا امروز باید در برابر پرسپولیس تهران بازی می کنیم می گوید که این تیم در آسیا بازی دارد. متاسفانه آنها همه چیز را با استقلال و پرسپولیس توجیه می کنند ولی تیم های شهرستانی برای آنها مهم نیستند و حتی بدهکاری این دو تیم را نیز دولت می دهد.

 

 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: