کد خبر: ٧٣٣٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/11-٠٨:٥٧

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت : در دقایق پایانی دیدار تیم ما با استقلال تهران،توپ وارد دروازه حریف شد اما داور آن را ندید.

 

 

 

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت : در دقایق پایانی دیدار تیم ما با استقلال تهران،توپ وارد دروازه حریف شد اما داور آن را ندید.

به گزارش آبادان نیوز،فراز کمالوند عصر سه شنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران درآبادان اظهار کرد:در این بازی دو نیمه متفاوت را پشت سر گذاشتیم، در نیمه اول چندان خوب نبودیم ولی در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم.

وی افزود: استقلال در این بازی موقعیت زیادی نداشت و روی اشتباهات فردی به گل رسید ولی موقعیت های ما بیشتر از این تیم بود.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت:سوشا مکانی روی گل اول اشتباه کرد ولی باید بگویم هر بازیکنی یک روز بد دارد که سوشا در بازی حساس و در دقیقه ای حساس اشتباه کرد.
کمالوند با انتقاد از قضاوت فغانی در این دیدار اظهارکرد: در دقایق پایانی توپ از روی خط دروازه استقلال عبور کرد و حتی فغانی دستش را به سمت مرکز زمین نشان داد ولی کمک داور این عقیده را نداشت، ضمن اینکه یک پنالتی نیز به سود ما در این دیدار گرفته نشد.
وی اظهار کرد:تماشاگران آبادانی در این دیدار نشان دادند که فرهنگ بالایی دارند حتی اگر تیمشان هم شکست بخورد شرایط بدی در ورزشگاه به وجود نخواهند آورد.
سرمربی صنعت نفت گفت: خیلی تلاش کردیم تا نتیجه بازی را تغییر دهیم اما به هر صورت اتفاق نیفتاد و امیدوارم در سال بعد از مرحله نیمه نهایی حذفی هم گذر کنیم.
وی افزود:همه مشکلات ما از گل دوم شروع شد،گل دوم کار ما را خراب کرد، و اگر با نتیجه یک بر صفر به رختکن می رفتیم بازی را می بردیم.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز (سه شنبه) از مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر میهمانش استقلال تهران با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا از صعود به فینال این رقابت ها بازبماند.

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال صنعت نفت،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت،سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،فراز کمالوند،استقلال،استقلال تهران

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: