کد خبر: ٧٢٧٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/03-٠٩:٥٥

رئیس مرکز بهداشت آبادان گفت: در 9ماهه اول سال جاری ۸۰ درصد از نانوایی های شهرستان آبادان از نظر استفاده از جوش شیرین در طبخ نان کنترل شدند.

 

 

 

 

 

 

رئیس مرکز بهداشت آبادان گفت: در 9ماهه اول سال جاری ۸۰ درصد از نانوایی های شهرستان آبادان از نظر استفاده از جوش شیرین در طبخ نان کنترل شدند.به گزارش آبادان نیوز، صالح بهمئی صبح امروز اظهار داشت: نظارت بر شرایط نانوایی‌های شهرستان یکی از امور روزانه کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت آبادان است. وی در همین خصوص اضافه کرد: نمونه‌برداری دوره‌ای از نان تولیدی در این مراکز حاکی از استفاده جوش شیرین در 10درصد از این نانوایی‌ها بوده است. رئیس مرکز بهداشت آبادان افزود: در این راستا دستور پلمپ متخلفانی که با وجود تعهد ثبتی مبنی بر عدم استفاده از این ماده غیرمجاز، مجددا اقدام به استفاده از جوش شیرین کرده‌اند صادر و محل مورد تصدی متخلف پلمپ شد. وی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از جوش شیرین در فراوری نان آثار سوء بسیاری از جمله اختلال در جذب کلسیم و آهن و همچنین افزایش خطر سوءهاضمه، پوکی استخوان و کم‌خونی را در پی دارد.

 

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،دانشکده،دانشکده پزشکی،دانشکده پزشکی آبادان،کنترل بهداشتی،رئیس مرکز بهداشت،رئیس مرکز بهداشت آبادان،صالح بهمئی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: