کد خبر: ٧١٤٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/10/12-١٠:٣٣

مربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این موضوع که کسب سهمیه آسیایی دور از دسترس نیست، گفت: اکنون این تیم فقط حمایت می‌خواهد تا نتایج بهتری را رقم بزنیم.

 

 

 

 

 

 

مربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که اگر بازیکنان‌مان در شرایط روحی - روانی خوبی قرار بگیرند، کسب سهمیه آسیایی دور از دسترس نیست، گفت: اکنون این تیم فقط حمایت می‌خواهد تا نتایج بهتری را رقم بزنیم. 


به گزارش آبادان نیوز ،پیمان صاحب‌جمعی  در خصوص جلسه روز گذشته (یکشنبه)  مسوولان باشگاه نفت آبادان و فراز کمالوند با نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار آبادان، اظهار کرد: من روز گذشته در جلسه حضور نداشتم اما در این حد می‌دانم که خدا را شکر مسوولان شهر پیگیر حل مشکلات تیم هستند ولی مهم مسوولان وزارت نفت هستند که باید مساعدت داشته باشند تا مشکلات تیم زودتر حل شود و پول به بازیکنان پرداخت شود.


وی افزود: بازیکنان نفت تا این‌جای رقابت‌ها تمام تلاش خود را کرده‌اند و نفت آبادان طی سال‌های اخیر در بهترین جایگاه قرار دارد و اکنون این تیم فقط حمایت می‌خواهد تا نتایج بهتری را رقم بزنیم. به هر حال اصل کار به وزارت نفت برمی‌گردد و مسوولان استانی نیز پیگیر هستند تا با تلاش‌هایشان مسوولان وزارت نفت را برای پرداخت پول به بازیکنان ترغیب کنند. مسوولان وزارت هم باید شرایط را درک کنند و به نظر من با توجه به این‌که شهر آبادان واقعا مظلوم واقع شده، تمام دلخوشی مردم تیم نفت آبادان است که به لطف خدا نتایج خوبی گرفته است و باید حمایت شود.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان ادامه داد: بازیکنان تیم نیز پس از برد برابر سایپا در شرایط روحی - روانی خوبی قرار دارند و به جز جاسم کرار که مصدوم است، مابقی در شرایط خوبی هستند و امیدواریم که از بازی با پدیده نیز با دست پر خارج شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کرار جاسم به بازی آینده خواهد رسید؟ گفت: او دچار کشیدگی همسترینگ پا شده است و بعید می‌دانم که به بازی با پدیده برسد، چرا که بهبودی او زمان می‌برد، البته کرار جاسم آن‌قدر باغیرت است که ممکن است با درد هم بازی کند. امیدواریم با توجه به این‌که او از بازیکنان تاثیرگذار تیم است، بتواند برای ما بازی کند.

صاحب‌جمعی درباره اضافه شدن بازیکنان جدید به این تیم، عنوان کرد: بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم ولی برای این‌که بخواهیم در لیگ برتر و همچنین جام حذفی، کسب سهمیه داشته باشیم نیاز داریم که یکسری بازیکن به تیم اضافه کنیم تا با کمبود بازیکن مواجه نشویم.

وی با بیان این‌که کارت بازی سوشا مکانی نیز صادر شده است، گفت: ان‌شاءالله در بازی‌های آینده با تشخیص کادر فنی می‌توانیم از او استفاده کنیم، البته در حال حاضر نوشی‌صوفیانی، سالاری و دریس را هم به عنوان دروازه‌بان داریم که از همه آن‌ها رضایت کامل داریم. مکانی دروازه‌بان خوبی است و سابقه ملی دارد و در لیگ اروپا نیز بازی کرده است و قطعا می‌تواند به ما کمک کند.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره این‌که به نظر می‌رسد نفت آبادان دروازه‌بان‌های بسیاری دارد، عنوان کرد: این موضوع لازم است و تیمی که می‌خواهد برای کسب سهمیه تلاش کند، نباید با کمبود بازیکن مواجه باشد. شرایط بازی است و ممکن است یک بازیکن مصدوم یا سه اخطاره شود و نباید دست‌مان خالی باشد.

وی درباره کسب سهمیه آسیایی نیز گفت: من فکر می‌کنم اگر بازیکنان‌مان در شرایط روحی - روانی خوبی قرار بگیرند، کسب سهمیه دور از دسترس نیست، ضمن این‌که تیم ما در جام حذفی هم شرایط خوبی دارد و در لیگ برتر نیز اگر بتوانیم سه چهار امتیاز عقب‌مانده را جبران کنیم، می‌توانیم جزو سه تیم برتر باشیم.

صاحب‌جمعی در پایان درباره دیدار این هفته نفت آبادان برابر پدیده، خاطرنشان‌کرد: پدیده تیم خوبی است و از کادرفنی خوبی هم بهره می‌برد. حریف در نیم‌فصل اول نتایج خوبی به دست آورد و اگر آن شش امتیاز از پدیده کسر نمی‌شد، این جای جدول نبود. بازی سختی با این تیم داریم ولی در شرایط خوبی به سر می‌بریم و برای کسب امتیاز به مشهد می‌رویم.

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان، آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال نفت،تیم فوتبال نفت آبادان،مربی تیم فوتبال،مربی تیم فوتبال نفت آبادان،پیمان صاحب‌جمعی،فراز کمالوند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: