کد خبر: ٧١٠٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/10/03-٠٩:٠٥

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ من زیاده‌خواه نیستم و دوست دارم مردم آبادان و فوتبال این شهر به حق‌شان برسند.

 






سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ من زیاده‌خواه نیستم و دوست دارم مردم آبادان و فوتبال این شهر به حق‌شان برسند. 

به گزارش آبادان نیوز ، و به نقل از سایت باشگاه نفت آبادان، فراز کمالوند در یک پیام ویدویی، اظهارکرد: تاریخ ایران، جغرافیای آن و همچنین اقتصاد و صنعت کشور به آبادان مدیون است و تصور ایران بدون آبادان غیر ممکن می‌باشد. من خوشحالم که قدر آبادان را می‌دانم.

وی بیان کرد: من زیاده‌خواه نیستم و دوست دارم که شهر و مردم آبادان و فوتبال این شهر به حق‌شان برسند. باشگاه نفت آبادان متعلق به من، بازیکنان و مدیران و مسوولان آن نیست، بلکه در دل آبادانی‌ها است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ من به حکم دلم کنار این تیم حضور دارم. تمام گذشته‌ها را کنار می‌گذاریم و زمستان 96 را مبنای حرکت تازه فوتبال آبادان قرار می‌‌دهیم، آن هم به امید این‌که بهار سال 97، بهار فوتبال آبادان باشد.

وی افزود:‌ فقط کافی است همه ما مانند امام جمعه شهرمان برای برآورده شدن انتظارها مراعات هیچ چیزی را نکنیم و آبادان و رضایت و لبخند مردم آن را بر همه چیز مقدم بدانیم.





آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال نفت،تیم فوتبال نفت آبادان،سرمربی تیم فوتبال،سرمربی تیم فوتبال نفت،سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان،فراز کمالوند

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1396/10/03 18:4
0
0
زنده باد آبادان و آبادانی ممنون آبادان نیوز
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: