هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در بازی مقابل استقلال همچون دیدار با پرسپولیس از جان مایه می‌گذاریم.

 





هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در بازی مقابل استقلال همچون دیدار با پرسپولیس از جان مایه می‌گذاریم.به گزارش آبادان نیوز ،طالب ریکانی افزود: از اینکه پس از مدتها در ترکیب تیم شهرم به میدان رفتم بسیار خوشحالم و از سرمربی تیم به دلیل آنکه با وجود جلسات تمرینی کم به من اعتماد کرد؛ ممنون هستم.

وی اظهار کرد: بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی همیشه سخت است، به خصوص اینکه پرسپولیس این روزها در بهترین شرایط فنی قرار دارد.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: نشان دادیم که با تمرکز کافی و توجه به صحبتهای کادر فنی حتی توان شکست دادن بهترین تیم این روزهای ایران را هم داریم.

ریکانی با اشاره به حضور تیمش در جمع چهار تیم پایانی جام حذفی گفت: این فرصت برای نخستین بار در تاریخ صنعت نفت اتفاق افتاده و نباید به راحتی آن را از دست بدهیم.

وی افزود: با توجه به شکست دادن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران به لحاظ روانی ترسی از بازی مقابل استقلال در لیگ برتر نداریم و مردم آبادان ایمان داشته باشند که در بازی روز یکشنبه نیز از جان مایه می‌گذاریم.

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،جام حذفی،تیم صنعت نفت،تیم صنعت نفت آبادان،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،طالب ریکانی،لیگ برتر،تیم استقلال،تیم پرسپولیس

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1396/10/03 2:21
0
0
آبادان نیوز تشکر طالب ریکانی همه به تو ایمان داریم
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: