سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پس از شکست برابر شهرداری تبریز گفت: تمرکز لازم در این بازی نداشتیم ولی مقصر شکست سرمربی است.

 

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پس از شکست برابر شهرداری تبریز گفت: تمرکز لازم در این بازی نداشتیم ولی مقصر شکست سرمربی است.

به گزارش آبادان نیوز،هماد سامری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لحاظ آماری و پرتاب ها و ضربات آزاد خوب نبودیم.
وی افزود: شهرداری تبریز بهتر از ما بود و بیش از 50 درصد از پرتاب‌های خود را استفاده کرد و بهتر از ما از موقعیت‌های خود بهره برد.
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت:بعنوان سرمربی مقصر باخت هستم و از این بابت از تمام هواداران و مسئولان تیم عذرخواهی می‌کنم.
سامری تصریح کرد:در این بازی نیاز به تمرکز بیشتری داشتیم ولی بازیکنان این تمرکز را نداشتند.
وی با انتقاد از داوران این دیدار گفت: این دیدار به لحاظ داوری هم مشکلاتی داشت و امیدوارم کمیته داوران این بازی را بازبینی و مشاهده کنند چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.
سامری گفت: پس از بازی مقابل مهرام، سرمربی شهرداری تبریز عنوان کرد که خیلی مسائل را بازگو خواهد کرد، حالا با این بازی و مشخص می‌شود که چه وضعیتی در بسکتبال حاکم است.
وی اظهار کرد: به عنوان یک هوادار بسکتبال امروز بعد از دیدن این بازی به خیلی مسائل مشکوک شدم، پس از تهدیدی که از سوی سرمربی تیم مقابل صورت گرفت، امروز شاهد تغییر در نوع قضاوت بودیم.
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان عصر امروز(دوشنبه)از هفته دوازدهم لیگ برتر کشور با نتیجه ١٠١ بر ٩٠ مغلوب میهمانش شهرداری تبریز شد.

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی، لیگ برتر بسکتبال کشوربسکتبال،تیم بسکتبال،تیم بسکتبال پالایش نفت،تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان،سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان،هماد سامری،تیم بسکتبال شهرداری تبریز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: