کد خبر: ٧٠١٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/18-١٠:١٧

3 جوان شیشه ای برای تامین هزینه های اعتیادشان در آبادان پرسه زنی می کردند و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت موتور سیکلت های صفر می کردند.

 

 

 

 

 

 

 3 جوان شیشه ای برای تامین هزینه های اعتیادشان در آبادان پرسه زنی می کردند و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت موتور سیکلت های صفر می کردند.

به گزارش آبادان نیوز، چندی قبل سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس  آبادان با توجه به افزایش پرونده های سرقت  موتورسیکلت دستور داد تا تیمی از ماموران کلانتری 15 کارون برای دستگیری عاملان این سرقتها وارد عمل شوند.

ماموران در گام نخست تحقیقات بدر محل های سرقت گشت های نامحسوس خود را آغاز کردند تا اینکه تیمی از ماموران به 3 جوان موتور سوار که در حال پرسه زنی در خیابان بودند مشکوک شدند و دستور ایست برای آنها صادر شد.

3 جوان با دیدن ماموران پا به فرار  گذاشتن تا اینکه پس از یک تعقیب و گریز کوتاه ، ماموران موفق دستگیری متهمان موتور سوار شدند و در ادامه مشخص شد که موتور آنها سرقتی است.

ماموران در ادامه تحقیقات از متهمان پی بردند که آنها از دزدان سابقه دار هستند و برای تامین هزینه های اعتیادشان دست به دزدی  موتورسیکلت در شهر آبادان می زنند.

یکی از متهمان گفت: ابتدا با پرسه زنی در خیابان ها طعمه مان را شناسایی می کردیم و سپس در فرصتی مناسب موتور سیلکت های صفر که در خیابان پارک می کردند را سرقت می کردیم و سپس اقدام به تعویض بدنه و باک موتور کرده و آن را به فروش می رساندیم.

بنا به این گزارش، ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان 3 موتور سیکلت سرقتی به دست آوردند و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند.

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار اّبادان،آبادان نیوز،سرقت،رییس پلیس،رییس پلیس آبادان،محسن تقی زاده

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: