به مناسبت هفته نیروی دریایی ارتش و هفته وحدت چندطرح عمرانی و ورزشی با حضور فرماندهی و جمعی از فرماندهان پایگاه دریایی خرمشهر و آبادان به بهره برداریرسید.

 

به مناسبت هفته نیروی دریایی ارتش و هفته وحدت چندطرح عمرانی و ورزشی با حضور فرماندهی و جمعی از فرماندهان پایگاه دریایی خرمشهر و آبادان به بهره برداریرسید.

به گزارش آبادان نیوز ، امروز به مناسبت هفته نیروی دریایی ارتش و هفته وحدت چند طرح عمرانی و ورزشی که شامل کارخانه ترشی سازی، کارواش ماشین ، سالن بدنسازی و خانه ژیمناستیک بود با حضور فرماندهی و جمعی از فرماندهان پایگاه دریایی خرمشهر و آبادان به بهره برداریرسید.
در حاشیه این مراسم ناخدا حمودی فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر و آبادان ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر مهربانی(ص) و رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: پس از ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی فرماندهی کل قوا و تبیین راهبردها و برنامه های هر دستگاه بر آن شدیم که در حد توان خود ما هم در راستای عمل به فرمایشات و منویات حضرت آقا گامی برداریم.
وی در ادامه گفت: این طرح ها با هدف توسعه و رونق اقتصادی و ورزشی در سطح شهرستان خرمشهر و آبادان افتتاح شده است.

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،نیروی دریایی،نیروی دریایی ارتش،هفته نیروی دریایی ارتش،هفته وحدت،بهره برداری،طرح عمرانی،پایگاه دریایی خرمشهر آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: