کد خبر: ٦٩٩٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/08-٠٩:٤٩

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از آغاز مرحله نخست عملیات اجرایی فاز دو پالایشگاه آبادان خبر داد.

 

 

 

 

 

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از آغاز مرحله نخست عملیات اجرایی فاز دو پالایشگاه آبادان خبر داد.


به گزارش آبادان نیوز ، عامر کعبی عصر امروز (سه شنبه)در نخستین نشست مشترک احزاب و تشکلهای سیاسی شهرستان آبادان در محل تالار الغدیر فرمانداری این شهر گفت: طرح تثبیت تولید پالایشگاه آبادان تحت عنوان فاز دو با اعتباری بالغ بر یک میلیارد یورو به انجام می رسد.
وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع احزاب شناسنامه دار و مورد تائید نظام مقدس جمهوری اسلامی در چارچوب قانون اساسی کشور و با رهبری مقام عظمای ولایت در این نقطه از کشورمان، از کمک به دولت و نظام در جهت پاسخگو کردن رده های مختلف مسئولان به عنوان اهداف تشکیل احزاب سیاسی نام برد. 
کعبی افزود: از تمامی فعالان آبادانی در حوزه اجتماعی و سیاسی که مردم را در بحث مطالبه گری هدایت می کنند قدردانی می کنم ضمن آنکه تلاشهای فراوان فرماندار به رغم وجود حجم بالای محرومیت های آبادان پس از جنگ و سایر مسئولان برای کمک به اینکه شهر به نقطه مورد قبول همگان برسد، نیز قابل تقدیر است. 
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز مرحله نخست فاز دو پالایشگاه آبادن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد یورو آغاز شد. 
کعبی تصریح کرد: بحث تسهیلاتی که دولت جهت توسعه اشتغال در روستاها از صندوق توسعه ملی در نظر گرفته، آذرماه امسال دستورالعمل آن را خواهیم داشت. 
وی با بیان اینکه در بحث معیشت نیز مکاتباتی را داشته ایم، یادآور شد: تمام مطالبات را شما فعالان سیاسی و اجتماعی از مسئولانتان در حوزههای قانون گذاری و اجرایی دارید و در این مسیر ما نیز در کنار شما خواهیم بود.

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،پالایشگاه،پالایشگاه آبادان،فاز دوم پالایشگاه آبادان،فرمانداری،فرمانداری آبادان،احزاب،مجلس شورای اسلامی،نماینده آبادان،عامر کعبی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: