کد خبر: ٦٩٧٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/05-١٠:٥١

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تصویب پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان آبادان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،عامر کعبی روز شنبه اظهار کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی برای رونق کسب و کار و توسعه اشتغال زایی در روستاها که مرداد ماه سال جاری در مجلس تصویب شد از نیمه دوم آذر ماه جاری اجرایی می شود.

وی افزود: از نیمه دوم آذر ماه شرایط پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به شعب و موسسات عامل ابلاغ می شود تا پرداخت تسهیلات مذکور با اولویت مناطق مرزی و عشایری آغاز شود. 
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: متقاضیانی که دارای طرح های توجیهی در حوزه های مختلف کشاورزی، صنایع و معادن، گردشگری، فناوری، صنایع دستی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی هستند می توانند از تسهیلات تا سقف 20 میلیارد ریال با درصد سود 6 تا 9 درصد بهره مند شوند. 
کعبی تصریح کرد:در خصوص ضمانت دریافت تسهیلات حداکثر مساعدت صورت گرفته و ضمانت ها می تواند شامل خود محل طرح، سند مسکونی یا ملکی روستاییان و یا صندوق های ضمانت باشند. 
وی گفت:امیدواریم با ابلاغ قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با کمک صندوق توسعه ملی بتوانیم گام بلندی در راستایی شکوفایی اقتصادی و رونق فضای کسب و کار در روستاها برداریم و ضمن جلوگیری از مهاجرت مردم از روستاها به شهر ، شاهد ارتقاء شاخص‌ های توسعه روستایی باشیم. 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،اشتغال،تسهیلات،تسهیلات اشتغال،تسهیلات اشتغال روستایی،اشتغالزایی،نماینده آبادان،نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی،عامر کعبی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: