کد خبر: ٦٩٦٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/05-٠٩:١٣

عصر امروز(شنبه) مسافران در فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان به دلیل خرید بلیت پروازی که اصلاً در کار نبود، سرگردان شدند.

 

 

 

 

 

 

عصر امروز(شنبه) مسافران در فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان به دلیل خرید بلیت پروازی که اصلاً در کار نبود، سرگردان شدند.

به گزارش آبادان نیوز، طبق بلیت‌های فروخته شده به نام شرکت هواپیمایی زاگرس قرار بود تا مسافران با پرواز ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه امروز این شرکت از آبادان راهی مشهد شوند که پس از حضور مسافران در فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان، آنان با موضوع عجیبی روبرو می‌شوند.

مسافران که منتظر اعلام دریافت کارت پرواز بودن پس از تأخیر در اعلام به مسئولان مربوطه مراجعه می‌کنند که در کمال ناباوری به آنها گفته می‌شود که اصلاً چنین پروازی در کار نیست و هیچ پرواز برنامه‌ریزی‌شده‌ای در مسیر آبادان به مشهد برای امروز وجود ندارد.

این موضوع سبب کلافگی و سردرگمی مسافران بلیت به دست شد و این در حالی است که کسی از شرکت مربوطه نیست پاسخگوی مراجعان نبود.

طبق بلیت ارائه شده از سوی یکی از مسافران،پرواز هواپیمایی زاگرس در مسیر آبادان مشهد به شماره پرواز ۴۱۲۸ روز شنبه و ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه ذکر شده که به گفته این مسافر هزینه زیادی را نیز برای خرید این بلیت پرداخته است.

شجاعی فر مسئول روابط عمومی فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان در این باره گفت: شرکت زاگرس هفته گذشته نامه‌ای را به ارائه دادند مبنی بر اینکه این شرکت تنها یکشنبه هر هفته در مسیر آبادان مشهد پرواز خواهد داشت و بر این مبنا نیز پروازی در مسیر مذکور و به نام شرکت یاد شده در لیست برنامه‌ها نداشتیم.

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،فرودگاه،فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان،هواپیما،پرواز،مسئول روابط عمومی فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان،شجاعی فر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: