کد خبر: ٦٩٣٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/01-١٠:٥٠

کسب رتبه اول معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در ارزیابی 6ماهه اول برنامه عملیاتی در بین معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور حاصل شد.

 

 

 

 

 

کسب رتبه اول معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در ارزیابی 6ماهه اول برنامه عملیاتی در بین معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور حاصل شد. به گزارش آبادان نیوز، بنابر گزارش سازمان غذا و دارو کشور در خصوص عملکرد 6ماهه اول برنامه عملیاتی معاونت‌های غذا و دارو سراسر کشور، این معاونت توانست حائز به کسب رتبه اول در ارزیابی انطباق برنامه عملیاتی مشترک دانشگاهی در6 ماهه اول سال 96 شود. در پی کسب این موفقیت معاون غذا و داروی آبادان ضمن تبریک به تیم عملیاتی این معاونت از تلاشهای بی وقفه و مستمر آنها در انجام و به ثمر نشستن این برنامه که از هیچ کوششی فروگذار نیستند قدردانی نمود. هدا مجیری در همین خصوص افزود: امید است این روند تا پایان سال 96 دوام یابد و با اجرای برنامه عملیاتی مشترک، گام بلندی در پیشبرد اهداف عالی سازمان غذا و دارو در نظام سلامت برداشته شود.

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،دانشکده پزشکی،دانشکده پزشکی آبادان،معاونت غذا و دارو کشور،دانشکده برتر،هدی مجیری

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: