کد خبر: ٦٩٢٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/01-٠٨:٥٣

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: در زمان حاضر شرایط شهرداری آبادان در بخش خدماتی و پرداخت حقوق، بحرانی است.

 

 

 

 

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: در زمان حاضر شرایط شهرداری آبادان در بخش خدماتی و پرداخت حقوق، بحرانی است.

به گزارش آبادان نیوز، حسن کمری عصر امروز(سه شنبه) در آئین تکریم و معارفه شهرداران قبلی و جدید شهر آبادان در محل تالار الغدیر فرمانداری این شهر افزود: شورای شهر و همه کسانی که مسئولیت پذیرفتن و وارد کار شدند جز با کمک همگان و استفاده از تمام ظرفتیهای موجود در شهر، کاری از پیش نخواهند برد. 

وی اظهار کرد: آبادان را شهر فرصت ها می دانیم و این حرف را به کرات گفته و باز هم عنوان می کنیم. در آبادان هم فرصتهای خدادادی (موقعیت جغرافیایی و شرایط سرزمینی) و هم فرصتهای ایجاد شده توسط نظام جمهوری اسلامی وجود دارد که از جمله این فرصتها می توان به وجود سه نماینده، فرمانداری ویژه، منطقه آزاد اروند، فرصتهای خاص صنعتی همچون پالایشگاه و پتروشیمی، بنادر، گمرکات، فرودگاه و غیره اشاره کرد. 

کمری تصریح کرد: اگر از این فرصتهای به خوبی استفاده نمی شود؛ باید اقرار کنیم که کمک کاری مسئولان محلی و کارگزاران منطقه ای سبب شده تا نتوانیم با همه این فرصتها، رضایتمندی مردم را به صورت ۱۰۰ در صد به دست آوریم. 

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: در شرایطی شهرداری را تحویل گرفتیم که وضعیت آن از نظر خدمات شهری اعم از آسفالت معابر، فضای سبز ناچیز در سطح شهر، کیفیت آمایش نیروی انسانی در شهرداری و بدهی های غیر متعارف شهرداری به سازمانها، افراد و پیمانکاران و به خصوص به کارکنان، کارگران شرایطی بحرانی است و بایستی گفت به طور حقیقی دل شیر می خواهد که مدیریت شهرداری را در چنین شرایطی به دست گرفت. 

کمری افزود: اگر کسی جرات کرد تا در مقام شورا و شهردار وارد این قضیه شود امید به حمایتهای همه جانبه مسئولان، مراکز قدرت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در سطح شهرستان دارد چرا که در غیر این صورت کاری از پیش نمی رود. 

وی اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند، پالایشگاه، استانداری و همه و همه به بحرانی بودن شرایط آبادان که آن را بی تعارف می گویم، بایستی توجه کنند و برای برون رفت از این وضعیت تصمیم گیری کنند. آنان باید دست شورای شهر و شهرداری را به عنوان خادمان مردم بفشارند تا نتایج این همکاری و تعامل را مردم آبادان در زمانی کوتاه شاهد باشند. 

کمری تصریح کرد: با تمامی تلاشهای انجام شده هنوز هم مشکلات زیادی بر جای مانده است اما این مشکلات نباید سبب دل سردی شورا، کوتاه آمدن از سر مواضع مردمی و برنامه ریزی نکردن برای اوضاع بهتر شود، شهرداری و شورا دست در دست سایر مسئولان در جهت بهبود وضعیت شهر می کوشند. 

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: شناخت و استفاده از تمامی پتانسیل ها و فرصتهای موجود در منطقه و رفع موانع بهبود شرایط شهری بایستی محور تمام تلاشها، تحقیقات و پژوهش های شهردار و شورا باشد. 

کمری در بخش دیگری از سخنان خود شهردار جدید آبادان را فردی جوان، بومی، آشنا به شرایط منطقه، تحصیل کرده، آینده دار و جویای نام برد و خطاب به وی اظهار کرد: از شما به عنوان شهردار مردم آبادان می خواهیم که از فرصت پیش آمده در جهت ارائه خدمات موثر و سازنده در شهر به منظور اثبات خیراندیشی، مردم داری و مردم مداری و اثبات توان تاثیرگذاری یک نیروی بومی با نگاه عام شمول، فراجناحی و فراقومیتی برای ایجاد تحول با استفاده از خرد جمعی و تمامی فرصتهای موجود در منطقه، بیشترین بهره را ببرید. 

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر با شهردار منتخب تا زمانی که قانون، اخلاق و مردم و تعالی آبادان را محور کار خود قرار داده و در جهت خدمت سازنده آبادان به خصوص مناطق محروم و حاشیه و جلب رضایت مردم به صورت شفاف و بدون حاشیه خدمت می کند، حمایت تام و تمام می کند؛ در غیر این صورت حتی اگر تمام مراکز قدرت حامی وی باشد شورا استقلال و قدرت خود را برای احقاق حقوق مردم مورد استفاده قرار می دهد.

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،شهرداری،شهرداری آبادان،شهردار،شهردار آبادان،شورای شهر،شورای شهر آبادان،رئیس شورای شهر،رئیس شورای شهر آبادان،حسن کمری

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: