کد خبر: ٦٨١٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/14-١٠:٠٩

هفته دهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی فردا دوشنبه برگزار می شود که شهرداری همدان نبرد سخت و سرنوشت سازی را باید در مقابل پالایش آبادان برگزار کند.

 

 

 

 

 

 

 

هفته دهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی فردا دوشنبه برگزار می شود که شهرداری همدان نبرد سخت و سرنوشت سازی را باید در مقابل پالایش آبادان برگزار کند.

به گزارش آبادان نیوز،در روزی که پاس دیگر نماینده فوتبال همدان در لیگ 2 کشور با قرعه استراحت روبه رو است، شهرداری همدان در آبادان باید به مصاف تیم مدعی پالایش نفت برود.
شاگردان هادی گل محمدی در شرایطی روز دوشنبه این دیدار را برگزار می کنند که هم اکنون با قرار گرفتن در رتبه هفتم جدول یازده تیمی گروه سه شرایط حساسی دارند.
تیم شهرداری برخلاف سال قبل که شگفتی ساز بازی های لیگ 2 بود، امسال کم فروغ ظاهر شده و هم اکنون از 9 بازی انجام داده صاحب تنها 2 برد در کنار چهار تساوی و سه شکست شده است.
تیم شهرداری هفته گذشته موفق شد برابر تیم بعثت کرمانشاه به یک پیروزی ارزشمند دست یابد و پس از هفته ها ناکامی، از شرایط بحرانی خارج شود.
شهردای در 9 بازی انجام داده در این رقابت ها 10 گل زده و به همین مقدار نیز گل دریافت کرده است.
شاگردان گل محمدی امسال در خط دفاعی متزلزل نشان داده اند و همین مساله معادلات این تیم را تا حدودی به هم ریخته است.

 مصدومیت بازیکنان بلای جان شهرداری

سرمربی شهرداری همدان می گوید: بزرگترین مشکل تیم مصدومیت 6 بازیکن شهرداری است که اختیار تصمیم گیری را برای کادر فنی محدود کرده و با داشته های خود باید در دیدارهای سخت پیش رو به میدان برویم.
هادی گل محمدی اظهار کرد: البته برد هفته قبل مقابل بعثت به لحاظ روحی و روانی برای ما بسیار حایز اهمیت بود و توانستیم از فشار شکست در دیدارهای گذشته خارج شویم و در بازی فردا نیز با انگیزه مضاعف به مصاف پالایش آبادان می رویم.
گل محمدی تصریح کرد: از این پس باید تلاش کنیم که این روند پیروزی تداوم یابد هر چند فردا هم بازی سخت خارج از خانه را باید مقابل پالایش نفت آبادان برگزار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: بازی با پالایش نفت آبادان 6 امتیازی است و با وجود سختی این مسابقه به دنبال کسب امتیاز هستیم.
سرمربی شهرداری همدان یادآور شد: تا نیم فصل اول به دنبال کسب حداکثر امتیازهستیم تا در تعطیلات ضمن تغییرات فنی در تیم و یارگیری لازم بتوانیم نیم فصل دوم را به قصد صدرنشینی شروع کنیم.

 پالایش تیم شکست ناپذیر در خانه
پالایش آبادان در شرایطی فردا میزبان شهرداری همدان است که تاکنون در دیدارهای خانگی باخت نداشته است و یکی از مدعیان اصلی گروه سه محسوب می شود.
این تیم در هشت بازی انجام داده تنها یک شکست را متحمل شد که در هفته دوم مقابل خوشه طلایی ساوه بود.
نماینده آبادان یکی از تیم های موفق فصل جاری لیگ دسته 2 فوتبال کشور به شمار می رود و تاکنون صاحب چهار پیروزی، سه تساوی و تنها یک باخت شده است.
آبادانی ها هفته قبل با قرعه استراحت روبه رو بودند و فردا در بازگشت دوباره به لیگ 2 مصاف سختی مقابل شهرداری همدان دارند.
پیروزی هر یک از 2 تیم در این مسابقه می تواند کمک شایانی به بهبودی شرایط آنها در جدول رده بندی داشته باشد.
تساوی در این دیدار نیز بیشتر به سود شهرداری همدان است.

 استراحت پاسی ها
تیم پاس دیگر نماینده فوتبال همدان نیز این هفته با قرعه استراحت روبه رو است.
از آنجا که در هر گروه یازده تیم حضور دارند، هر هفته یکی از تیم ها استراحت خواهد داشت و این بار قرعه به سمت پاس آمده است.
پاس با برتری پرگل هفته قبل مقابل نفت امیدیه توانست در یک قدمی صدر جدول قرار بگیرد.
پاسی ها هم اینک با 14 امتیاز و تنها سه امتیاز اختلاف نسبت به شهرداری فومن صدرنشین گروه سه، در رتبه پنجم قرار گرفته اند.
بهترین نتیجه این هفته برای تیم پاس توقف مدعیان بالای جدول مقابل حریفان است.

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،لیک دسته دوم،لیگ دسته دوم فوتبال کشور،پالایش،پالایش نفت آبادان،شهرداری همدان،سرمربی شهرداری آبادان،هادی گل محمدی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: