دبير كميته اربعين معاونت بهداشت دانشكده علوم پزشكي آبادان گفت: باتوجه به آمارهای موجود بیش از 50درصد از راهیان سفر اربعین سال جاری آموزشهای نکات بهداشتی را دریافت كرده اند.

 

 

 

 

 

 

 

دبير كميته اربعين معاونت بهداشت دانشكده علوم پزشكي آبادان گفت: باتوجه به آمارهای موجود بیش از 50درصد از راهیان سفر اربعین سال جاری بصورت چهره به چهره آموزشهای نکات بهداشتی را از نیروهای مستقر در مرز شلمچه دریافت كرده اند.

به گزارش آبادان نیوز،جعفر ربیحاوی پیش از ظهر امروز(شنبه) در حاشیه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در شلمچه،اظهار کرد: روزانه بیش از 30 نیروی کارشناس به‌صورت شبانه‌روزی در قسمت‌های مختلف تردد زائرین اربعین در مرز شلمچه مستقر هستند و از طریق آموزش‌های چهره به چهره، توزیع تراکت و پمفلت و همچنین نصب بنر و استیکر، آموزش های بهداشتی لازم را ارائه میدهند.

وی ادامه داد:  مهمترین آموزش‌های ارائه شده تا کنون در خصوص بهداشت فردی، روش‌های مقابله با پیشگیری از ابتلا به بیماریهای تنفسی، عفونی و بهداشت موادغذایی بوده است.

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد:  در این راستا برای اولین بار در سطح وزارت بهداشت چهار موشن گرافیک رایگان با موضوعات بهداشتی بیماریهای تنفسی، گرمازدگی، بهداشت موادغذایی و بهداشت مواکب توسط دانشکده علوم پزشکی آبادان تهیه و از طریق وای فای و بلوتوث در اختیار زائرین دارای تلفن‌های همراه هوشمند قرار گرفته است.

وی در خاتمه عنوان کرد: تاکنون بیش از ١٠هزار نفر توسط همکاران مراقبت شده که 41 نفر برای انجام مراقبت‌های اختصاصی شناسایی و ارجاع شده اند.

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،اربعین،اربعین حسینی،شلمچه،مرز شلمچه،دبير كميته اربعين،دانشكده پزشكي،دانشكده پزشكي آبادان،معاونت دانشكده علوم پزشكي آبادان،جعفر ربیحاوی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: