امام جمعه آبادان گفت: برخی از مسئولان در آبادان به بحث بومی و غیر بومی دامن زدند که به جای اینکار باید زمینه اشتغال جوانان جویای کار آبادانی را فراهم کنند.

 

امام جمعه آبادان گفت: برخی از مسئولان در آبادان به بحث بومی و غیر بومی دامن زدند که به جای اینکار باید زمینه اشتغال جوانان جویای کار آبادانی را فراهم کنند.

به گزارش آبادان نیوز،حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان افزود: در هفته ای که گذشت شاهد اعتراض جوانان بیکار آبادانی در این شهر بودیم که باید به مطالبه گری آنها احترام گذاشت.

وی اظهار داشت:این جوانان بدون اینکه فرصتی به سو استفاده سودجویان دهند از مسئولان شهری مطالبه اشتغال کردند.
خطیب جمعه آبادان گفت:در آبادان آمار بیکاری بیداد می کند در صورتی که اولویت اشتغال باید به ساکنان این شهرستان داده شود.
حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد:در زمینه ایجاد شغل در آبادان کار اساسی نشده است و با این وجود دستگاه‌ های اجرایی و کارخانه ‌ها موجود در شهرستان نباید نیروی غیر بومی جذب کنند.
وی افزود: وقتی شغل ایجاد نشود و بیکاری رواج یابد زمینه فساد، اعتیاد، سرقت، مشکلات سیاسی به وجود می آید و آمار طلاق و سن ازدواج افزایش می یابد.
خطیب جمعه آبادان با اعلام حمایت نهاد امامت جمعه در راستای بهبود اشتغال در این شهر گفت:همانند گذشته حامی جوانان این شهر خواهیم بود.
حجت الاسلام ابراهیمی پور اظهار داشت:کمیته ای برای نظارت بر اشتغال جوانان آبادانی تشکیل خواهد شد تا شاهد اشتغال غیر آبادانی ها در این منطقه نباشیم.
امام جمعه آبادان اجتماع میلیونی مسلمانان در آیین اربعین حسینی را نمایش وحدت، قدرت و اقتدار جهان اسلام و تذکر و هشداری برای دشمنان اسلام دانست و گفت:دشمنان برای کم رنگ کردن آیین معنوی اربعین حسینی هزینه های بسیار زیاد و قابل توجهی را متقبل و متحمل می شوند ولی مسلمانان همواره با بصیرت و آگاهی و حضور میلیونی و عظیم در این همایش، توطئه ها و نقشه های آنان را نقش بر آب می کنند.
خطیب جمعه آبادان با اشاره به گفته های مسئولان رژیم صهیونستی مبنی بر حمله به ایران هم گفت: آمریکا و اسرائیل در لبنان مجبور به ترک آن کشور شدند، در سوریه داعش رو به نابودی است و در عراق توطئه کردستان با حمایت مقتدرانه جمهوری اسلامی از دولت عراق خنثی شد.
وی افزود:در هشت سال جنگ تحمیلی ایران بدون امکانات مقابل دنیا قرار گرفت ولی اکنون قدرت دارد و جوانان این کشور منتظر هستند بجای جنگ با نوکران آمریکا با خود این ظالم پنجه در پنجه شوند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به هشتم آبان سالروز شهادت شهید فهمیده اشاره و اظهار داشت:شهیدانی چون فهمیده در مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) تربیت شدند و در دوران دفاع مقدس و نسل امروز انقلاب اسلامی ثابت کردند که روحیه شهادت طلبی در جوانان و نوجوانان ایران اسلامی نهادینه شده است.

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،امام جمعه،امام جمعه آبادان،علی ابراهیمی پور،بیکاری،شغل،اشتغال،بومی،غیر بومی،اربعین،اربعین حسینِی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: