دبیر جشنواره داستان،شعر و عکس شرجی و آیه‌های تماشا از برگزاری نخستین دوره این جشنواره به میزبانی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دبیر جشنواره داستان، شعر و عکس شرجی و آیه‌های تماشا از برگزاری نخستین دوره این جشنواره به میزبانی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز،حسین کایدخورده اظهار کرد: تمام کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان، دانشگاه‌های فعال شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان مجاز به ارسال آثار خود به این جشنواره هستند.

وی، موضوع بخش شعر جشنواره را آزاد خواند و افزود: محدودیت قالب برای ارسال شعر وجود ندارد و متقاضیان شرکت در این بخش می‌توانند حداکثر سه اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کاید خورده اظهار کرد: شرکت‌کنندگان بخش شعر می‌توانند آثار خود را به صورت تایپ‌شده (WORD) به همراه مشخصات فردی همچون نام و نام خانوادگی، شماره ملی، دانشگاه مبدا، شماره تلفن همراه را به دبیرخانه جشنواره به نشانی اینترنتی prabadan۹۳@gmail.com ارسال و یا پرینت آثار خود را به همراه سی دی فایل Word و مشخصات کامل به آدرس آبادان، ابتدای کوی ذوالفقاری، روابط عمومی ستاده دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان ارسال کنند.

وی تصریح کرد: به پنج نفر از برگزیدگان این بخش لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی اهدا می‌شود.

دبیر جشنواره داستان، شعر و عکس آیه‌های شرجی همچنین در مورد شرایط شرکت در بخش داستان این جشنواره گفت: موضوع داستانها آزاد است و هر نویسنده می‌تواند سه داستان کوتاه خود را برای شرکت در مسابقه بفرستد.

کایدخورده افزود: داستان‌‎های ارسالی نباید از ۸۰۰ کلمه کمتر و از سه هزار کلمه بیشتر باشند.

به گفته وی، شرایط ارسال آثار بخش داستان کوتاه نیز همچون شرایط بخش شعر است.

وی اظهار کرد: موضوع بخش عکس نیز همچون دو بخش پیشین، آزاد است و آثار ارسالی می‌توانند سیاه و سفید و یا رنگی باشند و تنها به صورت فایل ارائه شوند.

وی تصریح کرد: هر عکاس می‌تواند حداکثر پنج تک عکس ارائه کند، فایل عکس می‌بایست در قالب فرمتJPG، یا حالت رنگی RGB و ضلع بزرگ آن باید در اندازه ۱۰۰۰ پیکسل باشد ضمن آنکه حجم فایل هر عکس نیز نمی بایست از ۵۰۰KB  بیشتر باشد.

دبیر جشنواره داستان، شعر و عکس شرجی و آیه‌های تماشاگفت: نامگذاری فایل عکس‌های ارسالی شامل نام و نام‌خانوادگی صاحب اثر و شماره تلفن همراه بایستی با حروف و اعداد انگلیسی باشد.

کایدخورده افزود: متقاضیان شرکت در بخش عکس جشنواره می‌توانند آثار خود را به صورت dvd و تنها از طریق پست پیشتاز به نشانی آبادان، ابتدای کوی ذوالفقاری، روابط عمومی ستاد دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان ارسال کنند.

وی همچنین درباره شرایط شرکت در بخش ویژه‌ی جشنواره شرجی و تماشا اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در رقابت شعر و داستان برای حضور در بخش ویژه می‌توانند یک قطعه شعر و یک داستان خود را با رعایت شرایط ذکرشده در بخش آزاد، با موضوع «بهداشت و سلامت در دفاع مقدس» و از طریق یکی از راههای یادشده به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با بیان اینکه داوری بخش ویژه به صورت مجزا انجام می‌شود، تصریح کرد: به نفرات برتر در این بخش نیز هدایایی مشابه سایر بخشها اهدا می شود.

دبیر جشنواره داستان، شعر و عکس شرجی و آیه های تماشاگفت: شرکت‌کنندگان در بخشهای مختلف این جشنواره بایستی به همراه آثار ارسالی خود به جشنواره، گواهی اشتغال به کار یا تحصیل در دانشکده و یا دانشگاه مبدا را نیز ارسال کنند در غیر این صورت آثارشان به بخش داوری راه پیدا نمی کند.

کایدخورده افزود: راستی‌آزمایی آثار ارسالی از بابت تعلق آنها به فرستنده اثر نیز پس از داوری ابتدایی توسط هیئت داوران انجام می‌شود.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را پایان وقت اداری روز سی ام آبان ماه سالجاری عنوان کرد و اظهار کرد: آئین پایانی جشنواره، آذرماه سال ۹۶ برگزار می‌شود.

کایدخورده تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره به منظور دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پورتال دانشکده علوم پزشکی آبادان به آدرس pub.abadanums.ac.ir مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،دانشکده پزشکی،دانشکده پزشکی آبادان،دبیر جشنواره،دبیر جشنواره داستان،حسین کاید خورده

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: