نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت:در زمان حاضر حدود ۱۰۰ نفر از کارکنان سایر ادارات آبادان حقوقشان را از شهرداری می‌گیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: در زمان حاضر حدود ۱۰۰ نفر از کارکنان سایر ادارات آبادان حقوقشان را از شهرداری می‌گیرند.

به گزارش آبادان نیوز،فؤاد دریس فرد عصر دوشنبه در جلسه علنی عصر شورای شهر آبادان با موضوع بررسی میزان بدهی شهرداری در صحن شورا برگزار شد، با اشاره به بازدیدهای میدانی که به طور روزانه از نقاط مختلف شهری دارد، افزود: مشکلات تلنبار شده آبادان، دغدغه همه اعضای شورا است که امید می‌رود با خرد جمعی و تصمیم‌گیری مناسب در جهت کاهش آن‌ها اقدامات جدی و مناسبی انجام شود.

وی ضمن تأکید بر وجود بی‌نظمی در هیئت رئیس شورا و لزوم انسجام‌بخشی به جلسات اظهار کرد: در نشستی که با همراهی دو نفر از اعضای شورا با رئیس دادگستری و دادستان آبادان داشتیم در خصوص پایانه مسافری ایستگاه هشت به بحث و تبادل‌نظر پرداختیم که قرار شد تا در نشستی با حضورفرماندار، اعضای شورا، دادستان، رئیس دادگستری و شهردار تصمیمی نهایی و جدی در این باره بگیریم.

دریس فرد از موضوع انتقال پایانه درون استانی آبادان از ایستگاه هشت به جنب پایانه برون‌استانی واقع در جاده آبادان - اهواز به‌عنوان یک بحران حادث شده برای شهر آبادان یاد کرد و تصریح کرد: شهردار وقت با انتقال این پایانه در حق تاکسی‌داران جنایت کرده ضمن آنکه در فصل زمستان که هوا به‌سرعت رو به تاریکی می‌رود دانشجویانی که قصد خروج از شهر را دارند به چه نحوی خود را به این پایانه آن هم در خارج از شهر برسانند که از هیچ نظر متضرر نشوند.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر آبادان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به صراحت قانون در خصوص گرفتن حسابرس توسط شورا برای بررسی مسائل مالی شهرداری گفت: قانون این اجازه را به شوراها داده تا اگر در موارد مالی شهرداری‌ها با ابهام و یا ایرادی مواجه شدند نسبت به جذب حسابرس اقدام کنند.

دریس فرد افزود: ما تأکیدمان به سرپرست فعلی شهرداری آبادان بر آغاز نشدن پروژه‌های جدید بود نه اینکه پروژه‌هایی را که پیش‌تر عملیات اجرایی آن‌ها شروع شده اکنون بلاتکلیف و نیمه‌کاره رها شوند.

وی با ابراز تأسف از تعطیلی کارخانه آسفالت شهرداری اظهار کرد: شهرداری فرض را بر این گذارد که کارخانه آسفالتی وجود ندارد یعنی آن‌ها قادر نیستند چند ماشین آسفالت از شهرهای اطراف تهیه کنند و خیابان‌ها و معابر شهر را سروسامان دهند.

دریس فرد تصریح کرد: مدارس بازگشایی شد و هنوز هم فرزندان این شهر به هنگام عبور از معابر و خیابان‌ها بایستی با چاله‌های موجود دست‌وپنجه نرم کنند و این موضوع بسیار تأسف‌بار است.

وی یادآور شد: بایستی مدیران شهرداری نسبت به وظایفشان احساس مسئولیت بیشتری کنند، بسیاری از آنان دست روی دست گذاشته و کاری از پیش نمی‌برند و تنها نظاره‌گرند و ضربه این کم‌کاری‌ها را تنها شهروندان می‌خورند.

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،فرماندار،فرماندار آبادان،شورای شهر،شورای شهر آبادان،اعضای شورا،اعضای شورا شهر آبادان،دادستان،دادستان آبادان،رئیس دادگستری،رئیس دادگستری آبادان،شهرداری،شهرداری آبادان،سرپرست شهرداری،سرپرست شهرداری آبادان،رئیس کمیسیون حقوقی ،رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر آبادان،نائب رئیس شورای شهر،نائب رئیس شورای شهر آبادان،فؤاد دریس فرد

منبع:مهر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: